دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دلگرمی تاج هواداران پرسپولیس را نگران کرد!/ هیچ خطری فینالیست آسیا را تهدید نمی‌کند+ عکس

مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال و عضو نایب‌رئیس AFC موضوع اعتراض باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس را نابه‌جا خواند و اعلام کرد هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.
کد خبر : 520933
97-08-c23-2279.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل النصر عربستان و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه عربستانی از پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد. النصری‌ها در شکایت خود عنوان کردند پرسپولیسی‌ها ۷ بازیکن جدیدشان را غیرقانونی ثبت کرده‌اند چرا که در زمان انعقاد قرارداد با این بازیکنان، پرسپولیس به خاطر پرداخت نکردن مطالبات برانکو بر اساس رأی فیفا از نقل و انتقالات تابستانی محروم بوده است. 


مهدی تاج در صفحه اجتماعی خود با انتشار مطلبی به هواداران پرسپولیس امیدواری داده که خطری پرسپولیس را تهدید نخواهد کرد. 


رئیس سابق فدراسیون فوتبال نوشت:


به عنوان نایب‌رئیس AFC موضوع اعتراض علیه پرسپولیس را بررسی کردم، به رغم تلاش عده ای هیچ خطری باشگاه پرسپولیس ایران را در لیگ قهرمانان آسیا تهدید نخواهد کرد و اعتراض باشگاه عربستان کاملاً نابجاست. 



به گزارش آنا؛ آخرین باری که مهدی تاج به اهالی فوتبال دلگرمی داد مربوط به پرونده مارک ویلموتس بود که در نهایت فدراسیون فوتبال با سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال کشورمان مواجه شد و امیدواریم این بار اظهارنظر او به واقعیت بپیوندد.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته