دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پاداش آسیایی پرسپولیس چقدر است؟

باشگاه پرسپولیس تا الان پاداش قابل توجهی از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده است.
کد خبر : 520597
20201003_235145.jpg

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پرسپولیس در شرایطی راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شده است که پاداش قابل توجهی از این موفقیت نصیبش خواهد شد.


پاداشی که تا اینجای کار به سرخپوشان تعلق می‌گیرد دو میلیون و هشتصدو بیست‌هزار دلار است. دو میلیون آن برای حضور در فینال و مابقی برای بردهای قبل از این تیم برای رسیدن به این مرحله است.


اگر پرسپولیس موفق به قهرمان در لیگ قهرمانان آسیا شود دو میلیون دلار دیگر به این مبلغ اضافه خواهد شد که در مجموع چهار میلیون و هشتصدو بیست‌هزار دلار می‌شود.


البته مشکل اصلی این است که باشگاه پرسپولیس به خاطر تحریم‌ها به این راحتی نمی‌تواند پاداش خود را براحتی از AFC بگیرد.  همین عامل باعث می‌شود دریافت این پاداش چند ماهی زمان ببرد.


باشگاه پرسپولیس فعلا برای پرداخت طلب 800 هزار دلاری برانکو نمی تواند روی پاداش آسیایی خود حساب کند اما در مورد پرونده گابریل کالدرون و ماریو بودمیر کروات خیالش راحت خواهد بود. البته اگر قرار باشد پاداش اشاره شده صرف هزینه‌‌ها و بدهی‌های این باشگاه شود. از این جهت که پیش از این هم چنین پاداشی به باشگاه پرسپولیس تعلق گرفت اما نه تنها صرف بدهی‌های این باشگاه نشد بلکه بر بدهی‌ها هم افزود!


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته