دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ایراد بزرگ به لیست اسکوچیچ؛ چرا خبری از آماده‌ترین دروازه‌بان ایران نیست

سرمربی تیم ملی در حالی 23 بازیکن را به اردوی این تیم دعوت کرده است که نام آماده‌ترین دروازه‌بان ایران از قلم افتاده است.
کد خبر : 520489
766594_417.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دراگان اسکوچیچ از اولین لیست خود برای اردوی تیم ملی در مهرماه و انجام دو بازی دوستانه با تیم‌های ملی ازبکستان و مالی رونمایی کرد و در کمال تعجب نام حامد لک در بین دروازه‌بان‌‌های دعوت شده به این اردو دیده نمی‌شود.


دروازه‌بانی که بدون تردید یکی از ستاره‌های پرسپولیس در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بود و نقش مهمی را در فینالیست شدن تیمش در این رقابت‌ها ایفا کرد.


اسکوچیچ در غیاب علیرضا بیرانوند مصدوم از امیر عابدزاده، پیام نیازمند و رشید مظاهری دعوت کرده در اردوی تیم ملی باشند و حداقل انتظار از او این بود که نام حامد لک هم در این لیست قرار می‌داد. با توجه به عملکرد نه چندان خوب پیام نیازمند در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا همراه با سپاهان و دور بودن رشید مظاهری از شرایط مسابقه، حق مسلم لک بود که مزد درخشش خیره کننده خود با پیراهن پرسپولیس را در بالاترین سطح بازی‌های آسیایی بگیرد.


سوال از اسکوچیچ این است که لک باید چه کار می‌کرد که در لیست تیم ملی باشد؟ اصلا ملاک دعوت از دروازه‌بان‌های دعوت شده به اردوی تیم ملی چه بوده است؟ فقط امیدواریم عدم دعوت از لک به تیم ملی و ترجیح داده شدن دروازه دیگری به جای او، ارتباطی به مدیربرنامه‌های مشترک اسکوچیچ با فلان دروازه‌بان نداشته باشد.


انتهای پیام/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته