تهیه اطلس یادگیری برای تمامی دانش آموزان استثنایی کشور
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از وزارت آموزشوپرورش، سید جواد حسینی با تأکید بر اینکه اولویت اصلی در شرایط حاضر تهیه اطلس یادگیری برای تمامی دانش آموزان استثنایی است، اظهار کرد: اطلاعات ۴۰درصد دانش آموزان استثنایی در خصوص شیوههای دسترسی به آموزش و اطلس یادگیری هنوز در سامانه ثبت نشده است که نیازمند پیگیری مدام روسای ادارات استانها است.
وی افزود: مدیران مدارس، مانند مدرسه فیزیکی باید بر انواع شیوههای یادگیری دانش آموزان مسلط باشند و برای تکتک دانش آموزان شیوهها و مدلهای یادگیری نیز باید مشخص باشد.
رئیس سازمان آموزشوپرورش استثنایی خواستار اهتمام جدی استانها در تولید محتوای الکترونیکی شد و عنوان کرد: در شرایط کرونا مدرسه با تغییر نقش باید تولیدکننده محتوا باشد و ادارات ضمن نظارت بر محتواهای تولیدی و ارسال آنها به سازمان به غنی شدن بانک جامع محتوای الکترونیکی دانش آموزان با نیازهای ویژه در شبکه شاد کمک شایانی میکنند.
حسینی با تقدیر از تمامی دستاندرکاران برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان گفت: علیرغم شرایط کرونا و نگرانی خانوادهها تاکنون ۹۸.۵۴درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان نوبتگیری کردهاند و بیش از ۹۳درصد این نوآموزان نیز ارزیابی شدهاند.
انتهای پیام/4105
انتهای پیام/