دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مهر 1399 - 13:38

بازدید سرزده فرماندار رباط‌کریم از دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

فرماندار شهرستان رباط‌کریم از دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند - رباط‌کریم به‌صورت سرزده بازدید کرد.
کد خبر : 520834
photo_2020-10-05_11-22-07.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رباط‌کریم، نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط‌کریم به‌صورت سرزده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط‌کریم - پرند بازدید کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند - رباط‌کریم در حاشیه این بازدید اظهار کرد: واحد رباط‌کریم با داشتن آزمایشگاه‌های مجهز و مجوز همکار استاندارد در زمینه قیر و آسفالت کمک خوبی به شهرستان رباط‌کریم خواهد کرد.


 سید عبدالله میرغیاثی اضافه کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند نیز امکاناتی مانند مرکز رشد و سالن ورزشی مجهز و پژوهش‌های اساتید برتر خودنمایی می‌کند که در شهرستان پرند کم‌نظیر است.


ملکشاهی فرماندار رباط‌کریم نیز بیان کرد: شهر جدید پرند در آینده نزدیک با توجه به تحویل مسکن مهر و مسکن ملی رشد جمعیتی قابل‌توجهی خواهد داشت و این امر مستلزم انجام پژوهش جامعه‌شناسی و آسیب‌شناسی است.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
علیرضا
United States of America
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
۰
سلام. این نشون میده مسئولین شهری در پی توسعه این شهر می دونن که نیاز به کارهای تحقیقاتی و جامعه شناختی هست تا توسعه اجتماعی متوازن پیش بره و دوست دارن در این راه دانشگاه اونها رو کمک کنه. امیدوارم گوش شنوایی در این دانشگاه بوده باشه و واقعاً دانشگاه بتونه نقش خودش رو بازی کنه
هلدینگ شایسته