دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مهر 1399 - 17:09

دانشجوی دانشگاه امیرکبیر پژوهشگر برتر جشنواره پایان‌نامه‌ها شد

دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان پژوهشگر برتر از سوی جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران (جایزه ویژه پرفسور حسابی) معرفی شد.
کد خبر : 520667
636660514750201789_lg.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نیما شریفی صادقی، دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای اثر «تشخیص بیماری‌های خودایمنی و مغز و اعصاب با استفاده از شبکه عمیق و ترکیب مکانیزم های هوشمند تشخیص بیماری، تداخل دارویی در تشخیص بالینی» در سومین جشنواره پایان نامه‌های برتر ایران (جایزه ویژه پرفسور حسابی) به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب و معرفی شد.


جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران (جایزه ویژه پرفسور حسابی) در تمامی رشته‌های دانشگاهی اقدام به بررسی و درجه‌بندی پایان‌نامه‌ها، پروپزال‌ها، طرح‌های پژوهشی، مقالات علمی، کتاب‌های علمی و دیگر تألیفات علمی می‌کند.


هدفمندسازی تحقیقات و پژوهش‌های علمی انجام گرفته در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی ایران از قبیل پایان‌نامه‌ها، مقالات، کتاب‌ها، طرح‌های پژوهشی و پژوهش‌های عملی از اهداف برگزاری این جشنواره است. این جشنواره در انتهای هر ترم تحصیلی دانشگاهی با حمایت طیف وسیعی از دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور برگزار می‌شود.


همچنین این دانشجو در سومین جشنواره جایزه ویژه خیام و نخستین جشنواره بین‌المللی تألیفات برتر که به‌عنوان یکی از برترین جشنواره‌های ملی و بین‌المللی در حوزه تألیفات دانشگاهی, مقالات و پژوهش‌های برتر است حائز کسب رتبه برتر شده و نیز به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب و معرفی شده است.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته