دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌‌شرقی:

تعامل رؤسای دانشگاه با نهاد نمایندگی رهبری اتفاقات خوبی رقم زده است

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌‌شرقی گفت: تعامل خوب دفاتر نهاد با رؤسای دانشگاه‌ها اتفاقات خوبی را رقم زده است.
کد خبر : 520663
photo_2020-10-04_15-19-05.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، حجت‌الاسلام علی خدیوی در مراسم معارفه مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی نزدیک شدن اربعین حسینی را یادآور شد و اظهار کرد: حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده مدتی مسئولیت دفتر نهاد را در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی را به عهده داشت و در این مدت اقدامات خوبی انجام داد.


وی با توجه به انتقال حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده به دفتر نهاد نمایندگی رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: با توجه به انتقال وی به تهران، انتظارات ما به لحاظ مسئولیت کشوری که به عهده دارند، بالاتر می‌رود. 


رئیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی پذیرفتن این مسئولیت توسط حجت‌الاسلام شمسی را یادآور شد و بیان کرد: با توجه به سابقه کاری وی و تعامل خوبی که با دانشگاه داشته به‌عنوان مسئول دفتر نمایندگی نهاد در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی انتخاب شد.


این مبلغ مذهبی با بیان اینکه نگاه حجت‌الاسلام شمسی به دانشگاه مثبت بوده و آن را یک فرصت تلقی می‌کند، عنوان کرد که وی با تشکل‌های دانشجویی ارتباط خوبی داشته است.


وی خاطرنشان کرد: درست است که اکنون دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی شخصیتی مانند حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده را به تهران صادر کرده است؛ اما توانست شخصیت خوبی مانند حجت‌الاسلام شمسی را به دست آورد. 


خدیوی با بیان اینکه ۱۰ دفتر نهاد در دانشگاه‌ها داریم که همسو و همدل هستند، ابراز کرد: تعامل خوبی که بین نهاد نمایندگی و رؤسای دانشگاه‌ها وجود دارد، موجب بروز اقدامات خوبی شده است که جای قدردانی دارد.


رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه سعه صدر دارای مراتبی است،  افزود:  هرچه مسئولیت بالاتر و سنگین‌تر باشد، این سعه ‌صدر باید بیشتر باشد.


به گزارش آنا، در پایان این مراسم حجت‌الاسلام محمد‌مهدی شمسی به‌عنوان مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی معرفی و از تلاش‌های حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده قدردانی شد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته