دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمدحسین رنجبران اعلام کرد؛

پاسخی به شایعات نامزدی علی‌عسکری برای انتخابات 1400/ خیالتان راحت علی عسکری تا بعد از انتخابات ۱۴۰۰ هست!

مدیر روابط عمومی صداوسیما نوشت؛ خیالتان راحت آقای علی عسکری تا بعد از انتخابات۱۴۰۰ هست. الان هم همین را می‌گویم و اضافه می‌کنم برای بعد از ۱۴۰۰ نیز برنامه‌های رئیس رسانه ملی و گروه‌شان تنظیم شده است.
کد خبر : 520573

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، شایعات حول رئیس سازمان صداوسیما در ارتباط با احتمال کناره‌گیری از صداوسیما و نامزدی او برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 واکنش مدیر روابط عمومی سازمان را در پی داشت.


محمدحسین رنجبران در رشته توییت‌هایی درباره این حواشی نوشت:



  1. حدود شش، هفت سال پیش در وبلاگم قضیه برخورد اتفاقی با آقای بهزاد نبوی و گلایه‌هاش رو از رفیقش مصطفی تاجزاده نوشتم، کلا معتقد بود اظهارنظرهای این آدم رو نباید جدی گرفت چون نمی‌تونه اهم و فی‌الاهم کنه.

  2. ما هم مصاحبه اخیرش رو جدی نمی‌گیریم اما به قول سام درخشانی در «خوب، بد، جلف» دیگه همه می‌دونند اگر حمایت‌های ویژه صداوسيما از دولت و شخص رییس‌جمهور نبود و این آرامش رو میان مردم بوجود نمی‌آورد، معلوم نبود دولت چه وضعی می‌تونست داشته باشه، این رو دیگه همه می‌دونند!

  3. مرداد پارسال هم در پاسخ به شایعه‌سازی یکی از توییت‌بازان اصلاح‌طلب عرض کردم خیالتان راحت آقای علی عسکری تا بعد از انتخابات ۱۴۰۰ هست؛ الان هم همین را می‌گویم و اضافه می‌کنم برای بعد از ۱۴۰۰ نیز برنامه‌های رییس رسانه ملی و گروه‌شان تنظیم شده است.

  4. معاونت حقوقی سازمان هم به‌زودی در دادگاه  در خدمت برادری که برای چندمین بار با نشر اکاذیب اذهان همکاران سازمانی و مخاطبان بیرونی را مشوش می‌کند، خواهد بود.


توئیت محمدحسین رنجبران


انتهای پیام /4143/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته