دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1399 - 14:14
ان‌بی‌سی نیوز در واکنش به ابتلای کرونای ترامپ؛

ترامپ قربانی رفتار نادرست خودش شد

شبکه آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» بعد از مثبت شدن آزمایش ابتلا به کرونای رئیس‌جمهور آمریکا، او را قربانی اظهارات نادرست خودش درباره خطرات ویروس کرونا دانست.
کد خبر : 520024
2E4OJR3LTNC5TOHRCZHSFP4P7A.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، شبکه آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» بعد از مثبت شدن آزمایش ابتلا به کرونای رئیس‌جمهور آمریکا، او را قربانی اظهارات نادرست خودش درباره خطرات ویروس کرونا دانست.


پایگاه اینترنتی این شبکه در مطلبی نوشت: اخبار ساعات اولیه روز جمعه درباره ابتلای رئیس‌جمهور و بانوی اول «ملانیا ترامپ» مانند شوک بود اما کارشناسان پزشکی می‌گویند این اتفاق قابل پیشگیری بود.


بنابر این مطلب، در هفته‌های اخیر ترامپ ۷۴ ساله با برگزاری اجتماعات بزرگ که تعدادی از آن‌ها در فضای بسته بود و اجتناب از زدن ماسک در حالی که ادعا می‌کرد چیزی به پایان این ویروس نمانده، سلامتی خود و کارکنانش را به خطر انداخت.


ان‌بی‌سی نیوز افزود: کارکنان او، اعضای خانواده و طرفدارانش هم از او پیروی کردند. او احتمالاً از سوی یکی از دستیاران سابقش «هوپ هیکس» که در کاخ سفید، جایی که توصیه‌ها درباره فاصله‌گذاری اجتماعی در آن رعایت نمی‌شود و تنها تعداد معدودی ماسک می‌زنند، به ویروس مبتلا شده است. در کاخ سفید هیچ تلاشی برای رعایت فاصله بین میزهای کاری نشده و جمعیت زیاد کارکنان آن در اتاق‌های جلسات حاضر می‌شوند. کارزار انتخاباتی ترامپ هم هزاران نفر از هواداران او را در تجمعاتی که زدن ماسک هو می‌شود، دور هم جمع می‌کند.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته