دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1399 - 11:06

ناقل کرونا به ترامپ و همسرش کیست؟

رئیس‌جمهور آمریکا در حالی از ابتلای خود و همسرش به ویروس کرونا خبر داد که ساعاتی پیش از آن گفته بود به دلیل ابتلای یکی از دستیارانش به بیماری «کووید-۱۹» تست کرونا داده است.
کد خبر : 519977
1.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در حالی در ساعات اولیه بامداد جمعه به وقت واشنگتن از ابتلای خود و همسرش به ویروس کرونا خبر داد که ساعاتی پیش از آن گفته بود به دلیل ابتلای یکی از دستیارانش به بیماری «کووید-۱۹» تست کرونا داده است.


نتیجه تست کرونای هوپ هیکز، یکی از مشاوران نزدیک دونالد ترامپ روز پنجشنبه مثبت اعلام شده بود. هوپ هیکز یکی از اعضای حلقه نزدیک به دونالد ترامپ است. او در جریان سفر اخیر رئیس‌جمهوری آمریکا به ایالت اوهایو برای شرکت در مناظره با جو بایدن، نامزد حزب دموکرات وی را همراهی کرده بود. برخی از رسانه‌ها از حضور وی در همان مکانی خبر داده‌اند که جو بایدن حضور داشته است. با این حال تاکنون خبری مبنی بر تجویز تست کرونا به نامزد دمکرات‌ها مطرح نشده است.


هوپ هیکز همچنین روز چهارشنبه به همراه دونالد ترامپ برای شرکت در گردهمایی هواداران رئیس‌جمهوری آمریکا به ایالت مینه‌سوتا سفر کرده بود.


دونالد ترامپ پنجشنبه شب در صفحه توئیتر خود ضمن ستایش از هوپ هیکز نوشته بود که او بی وقفه و بدون استراحت کار کرده است. نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات پیش رو ابتلای هوپ هیکز به ویروس جدید کرونا را «وحشتناک» توصیف کرده بود.


انتهای پیام/4129/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته