دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مهر 1399 - 12:49
سفیر ایران در عراق:

شروط ایران برای مذاکره با آمریکا همچنان پابرجاست/ مسلمانان، قربانی منافع صهیونیست‌ها

سفیر کشورمان در عراق گفت: بررسی هرگونه مذاکره با آمریکا مشروط به عذرخواهی واشنگتن، بازگشت به توافق هسته‌ای و لغو همه تدابیر بازدارنده و تحریم‌ها علیه ایران است.
کد خبر : 519527
مسجدی.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از براثا، ایرج مسجدی در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله محمدعلی تسخیری که در بغداد برگزار شد، گفت: آمریکا تلاش می‌کند به کشورهای اسلامی خسارت وارد و در امور داخلی آن‌ها مداخله کند. آمریکایی‌ها مسلمانان را قربانی منافع صهیونیست‌ها می‌کنند، فقط به فکر منافع رژیم صهیونیستی هستند و کمترین توجهی به کشورهای اسلامی ندارند.


وی افزود: امروز شاهد تلاش‌های کینه‌توزانه دشمنان برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان با برچسب‌هایی همچون اهل‌سنت و شیعه، عرب و عجم هستیم و کسانی که با آن‌ها مخالفت می‌کنند در معرض تحریم، تهدید و تروریسم قرار می‌گیرند. آمریکایی‌ها در حال تقویت و تجهیز تروریست‌ها هستند و دروغ می‌گویند که خواهان دموکراسی هستند.


سفیر کشورمان در عراق درباره احتمال مذاکره میان ایران و آمریکا عنوان کرد: چنین مذاکراتی هرگز رخ نخواهد داد و شروط ما که پیش‌تر بیان شده، همچنان پابرجاست. بررسی هرگونه مذاکره مشروط به عذرخواهی آمریکا، بازگشت به توافق هسته‌ای و لغو همه تدابیر بازدارنده و تحریم‌ها علیه ایران است.


مسجدی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از شخصی چون دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نمی‌ترسد و با وی از موضع قدرت برخورد می‌کند.


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته