دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می‌دهد؛

پرسپولیس آماده غلبه بر فوتبال ماشینی پاختاکور/ صعود به نیمه‌نهایی با طعم انتقام

پرسپولیس این فرصت را دارد تا برای سومین بارحضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را تجربه کند.
کد خبر : 519367
photo_2020-09-27_20-46-52 (2).jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره کهن امروز با برگزاری دو دیدار به پایان می‌رسد. در اولین دیدار النصر و الاهلی عربستان به مصاف هم می‌روند و دومین مسابقه را پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان ساعت 21:15 در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار می‌کند.


سرخ‌پوشان ایران برای آنکه بتوانند بار دیگر به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان صعود کنند باید از سد نماینده ازبکستان بگذرند. پاختاکور نشان داده که تیم قدرتمندی است و به سادگی تسلیم نمی‌شود. این تیم توانست در مرحله گروهی شهر خودرو و در مرحله یک‌هشتم نهایی استقلال از ایران را حذف کند و به گفته مربی هلندی خود به دنبال کسب پیروزی مقابل دیگر نماینده ایران است تا راهی مرحله بعدی شود.


پرسپولیس در حالی به مصاف پاختاکور خواهد رفت که در وهله اول بتواند مجوز صعود به مرحله نیمه‌نهایی را به دست آورد و در گام دوم انتقام دو شکست فصل گذشته‌اش در مرحله گروهی را از حریف ازبکستانی در یک‌چهارم نهایی بگیرد. ضمن اینکه پاسخ قاطعی به اظهارات مربی هلندی پاختاکور دهد که بازی با تیم‌های ایرانی را آوانس دانسته بود چون تیمش دو نماینده ایران را حذف کرده بود.


پاختاکور تیمی است که فوتبال را ماشینی بازی می‌کند و از نظر فیزیکی دارای شرایط بسیار خوبی است و بدون شک به پرسپولیس باید انرژی بیشتری نسبت به دیدارهای قبلی صرف کند تا بتواند به پیروزی دست یابد. تنها غایب سرخ‌پوشان ایران در مصاف با نماینده ازبکستان سیامک نعمتی است که در دیدار با السد از سوی داور مسابقه خارج شد و باشگاه پرسپولیس با پرداخت هزینه ۵۰۰ دلاری به کارت قرمز مدافع تیمش اعتراض کرده تا بتواند از او در بازی با پاختاکور استفاده کند.


در سمت مقابل پاختاکور غایبی در میان بازیکنانش ندارد و با تمام موجودیت خود به مصاف پرسپولیس می‌رود. مهم‌ترین فردی که روی نیمکت این تیم غایب است سرمربی ازبک‌ها خواهد بود که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا قادر به همراهی تیمش نیست.


پرسپولیس در صورتی که بتواند از سد پاختاکور عبور کند  برای سومین بار راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان خواهد شد و شنبه هفته آینده نیز به مصاف برنده تیم‌های النصر و الاهلی عربستان می‌رود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته