دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نصرتی در گفتگو با آنا:

پرسپولیس جواب دندان‌شکنی به مربی پاختاکور می‌دهد/ شکست تلخی در انتظار حریف ازبکستانی است

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: مربی پاختاکور حرف‌های خامی زده و پرسپولیس جواب دندان‌شکنی به او خواهد داد.
کد خبر : 519055
photo_2020-09-27_17-59-36.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان خواهد رفت. این دیدار برای سرخ‌پوشان از جنبه حیثیتی بسیار حائز اهمیت است چرا که نماینده ازبکستان موفق شده تیم‌های شهر خودرو و استقلال ایران را شکست دهد و مربی این تیم در صحبت‌های خود دیدار با پرسپولیس را یک آوانس دانسته است.


محمد نصرتی در خصوص تقابل پرسپولیس با پاختاکور ازبکستان به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: مصاف با پاختاکور مسلماً بازی دشواری خواهد بود. این تیم بسیار خوب و منسجم بازی می‌کند. سازماندهی فوق‌العاده‌ای در زمین دارد. در فاز حمله و دفاع دارای عملکرد بسیار مناسبی است. 


وی افزود: پاختاکور علاقه‌مند به بازی مالکانه، گردش توپ و خلق موقعیت است. بازیکنانش شرایط فیزیکی مناسبی دارند. یک روز بیشتر از پرسپولیس استراحت خواهد کرد و تمام این شرایط به سود نماینده ازبکستان خواهد بود. در سمت مقابل پرسپولیس قوی‌ترین تیم این رقابت‌ها یعنی السد قطر را شکست داد. نماینده قطر از همه نظر بهترین تیم بود و حالا با کسب برتری مقابل این تیم اعتماد به نفس بسیار خوبی به کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس تزریق شده است.


پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوارم پرسپولیس با انجام ریکاوری مناسب پرسپولیس بازگشت به حالت اولیه مناسبی داشته باشد و بتواند با آمادگی جسمانی چهارشنبه شب مقابل پاختاکور بازی کند تا با کسب پیروزی به نیمه‌نهایی صعود کند.


وی در مورد اظهارات عجیب مربی پاختاکور در خصوص تقابل با پرسپولیس تصریح کرد: «پیتر هویسترا» بعد از برتری مقابل استقلال گفته بود که ما نباید بیش از حد به حریف احترام بگذاریم. او پس از آنکه مشخص شد تیمش با پرسپولیس بازی دارد گفته که نماینده ایران را دوبار شکست داده و سبک بازی تیمهای ایرانی را می‌داند. مربی پاختاکور مصاف با پرسپولیس را برای تیمش آوانس دانسته و به نظرم او نباید در مورد نمایندگان یک کشور این‌گونه صحبت کند. حرف‌های سبک و خامی بر زبان آورده است. 


نصرتی تأکید کرد: پرسپولیس باید برای اعاده حیثیت هم که شده، نمایش بسیار خوبی داشته باشد و جواب دندان‌شکنی به صحبت‌های این مربی هلندی بدهد. سرخ‌پوشان ایران به معنای واقعی کلمه یک تیم هستند. نفرات بسیار خوبی دارند و جواب انتقادات را داده‌اند. امیدوارم کارت قرمز سیامک نعمتی هم بخشیده شود. معتقدم شکست تلخی در انتظار پاختاکور است.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته