دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1399 - 16:30
رئیس‌السادات عنوان کرد؛

تأکید بر همکاری‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی و سپاه پاسداران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز بر ضرورت همکاری‌های این دانشگاه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف علمی تأکید کرد.
کد خبر : 519003
دیدار با فرمانده سپاه.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نی‌ریز، سیدمحمدرضا رئیس‌السادات در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه نی‌ریز با تأکید بر تولید محتوای باکیفیت و مناسب برای غنای فضای مجازی و پاسخ مطلوب به شبهات ایجاد شده بر ضرورت عملکرد بسیجی‌وار و جهادگونه در عرصه فضای مجازی تأکید کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با تأکید بر همکاری‌های دوجانبه با سپاه در زمینه‌های مختلف علمی به‌ویژه برگزاری سمینارهای تخصصی علمی، راهکارهای حل معضلات اجتماعی را برشمرد و گفت: دشمن در عرصه‌های نظامی مقابل اراده راستین و پولادین مردان و زنان بسیجی شکست خورد و این بار به جای جنگ مسلحانه و نبرد سخت، مسیر جنگ نرم را انتخاب کرده و باید برای مبارزه در این میدان تمام‌قد مسلح باشیم.


غلامرضا شعبانی‌نیا فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نی‌ریز نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های بسیجیان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس بر ضرورت اهمیت تولید کتب تألیفی در زمینه دفاع مقدس توسط دانشگاه‌ها تأکید کرد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته