دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مهر 1399 - 15:30
با حضور فرمانده سپاه ناحیه ابهر صورت گرفت؛

رونمایی از مجتمع آموزشی و پژوهشی سردار سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی ابهر

مجتمع آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر با حضور فرمانده سپاه ناحیه ابهر به نام سردار دل‌ها رونمایی شد.
کد خبر : 517595
photo_2020-09-23_15-16-08.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ابهر، ظهر امروز در مراسمی با حضور محسن احمدی‌تبار مجتمع آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر با نامگذاری به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.


قدرت نظامی امروز ایران با هیچ زمان دیگر قابل مقایسه نیست


فرمانده سپاه ناحیه ابهر در این مراسم در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر اظهار کرد: قدرت دفاعی و نظامی امروز ما با هیچ زمان دیگری قابل مقایسه نیست؛ چراکه به برکت جوانان کشور به نقطه‌ای رسیده‌ایم که امروز شعار «ما قوی هستیم» سرداده‌ایم.


وی با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: دوران دفاع مقدس برای کشور و ملت برکات فراوانی داشت که امروز با بهره‌گیری از تجربیات آن هشت سال دفاع مقدس و تلاش فراوان جوانان در عرصه‌های مختلف به آینده امیدواریم.



 احمدی‌تبار افزود: کشورهای استکبار به‌ویژه آمریکا به‌دلیل شعار نه شرقی نه غربی که ملت ایران سرداده بودند، جنگ را بر ما تحمیل کردند و ملت ایران با اتکا به جوانان و تأسی از ائمه اطهار و با دست‌خالی به دشمن غلبه کرد و امروز با وجود همه مشکلات و تحریم‌ها با عزت و اقتدار در برابر استکبار ایستاده‌ایم و قدرت و توان خود را در عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشته‌ایم.


به گزارش آنا،‌ در این مراسم معنوی پس از قرائت زیارت عاشورا و مدیحه‌سرایی مزار شهدای گمنام 8 سال دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر غبارروبی شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب