دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1394 - 16:51

مدیرکل امور مالی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران منصوب شد

دکتر سید محمود طباطبایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران، با صدور حکمی فرداد فولادیان‌پور را به سمت مدیر کل مالی این واحد دانشگاهی منصوب کرد.
کد خبر : 51900

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، فولادیان‌پور یکی از مدیران امور مالی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی است که سابقه‌ای متجاوز از بیست سال در امور حسابداری و ذی‌حسابی دارد. آخرین پست اجرایی وی مدیر کل هماهنگی و نظارت استان تهران زیر نظرحوزه معاونت مالی – اداری سازمان مرکزی بوده است.


در متن حکم دکتر طباطبایی، چهره ماندگار عرصه علوم پزشکی، به فولادیان‌پور آمده است :


دانشگاه آزاد اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام ابعاد چهره تابناکی داشته است و کارمندان این واحد مصداق بارزی از تلاش و همت مضاعف بوده‌اند. اکنون جنابعالی با توجه به سابقه درخشان و تعهد اسلامی به‌ عنوان مدیر کل امور مالی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران منصوب می شوید.


بخشی از وظایف و مسئولیت‌های وی در این برنامه‌ها مشارکت در تصمیم‌گیری‌های مربوط به حل مشکلات و تعیین خط مشی دانشگاه از بعد مالی، نظارت بر اجرای صحیح کلیه مقررات و دستورالعمل‌ها و روش‌های مصوب مالی و معاملاتی، بررسی و تایید نهایی پرداخت‌های دانشگاه با توجه به مجوزهای مالی،‌ نظارت بر وضعیت نقدینگی و مشارکت در تصمیم‌گیری برای تامین منابع مالی مورد نیاز و چگونگی استفاده از منابع مالی موجود، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری مقتضی درباره مغایرت عملکرد با بودجه ستاد و مراکز درمانی تابعه و انجام سایر امور محوله از جانب معاون اداری و مالی که با توجه به نوع وظایف، انجام آن توسط اشخاص دیگری مقدور نباشد خلاصه می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب