دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1399 - 15:06
کاشی:

دانشگاهیان تا 20 مهرماه پژوهش‌های خود را به پژوهشگاه تربیت بدنی ارسال کنند/ بهترین پیشنهاد اجرایی می‌شود

معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی گفت: این پژوهشگاه قصد دارد 4 عنوان طرح پژوهشی سفارش محور ذیل را پس از فراخوان ملی و دریافت پروپوزال مربوطه، موردبررسی و اجرا کند.
کد خبر : 518623
5eb338c3-77fe-48ec-ba18-accc44554fde.jpg

علی کاشی در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: بر اساس سفارش اداره کل تربیت‌بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای اجرای اولویت‌های پژوهشی این سازمان، پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی قصد دارد چهار عنوان طرح پژوهشی سفارش محور ذیل را پس از فراخوان ملی و دریافت پروپوزال مربوطه، موردبررسی و اجرا کند.


وی افزود: «طراحی مدل مدیریت بهره‌وری ادارات کل تربیت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور با رویکرد ارتقای نظام پاسخ‌گویی»، «طراحی مدل درآمدهای پایدار اداره کل تربیت‌بدنی وزارت علوم»، تحقیقات و فناوری»، «تدوین راهبردهای مشارکت پایدار دانشجویان در فعالیت‌های ورزش همگانی» و «طراحی مدل ارزیابی تندرستی دانشجویان با رویکرد به‌روزرسانی ابزار و علمی کردن فرایندها» چهار عنوان این طرح پژوهشی است.


معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی خاطرنشان کرد: برای انجام این اقدام مشترک همه همکاران عضو هیئت علمی دانشگاه‌های کشور می‌توانند در یک فضای رقابتی اقدام به ارسال پیشنهاد پژوهشی کنند. اعضای هیئت‌علمی می‌توانند در صورت تمایل، نسبت به تهیه و ارسال پیشنهاد پژوهشی در عناوین ذیل تا تاریخ 20 مهرماه سال جاری در سامانه پژوهش‌یار پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی به آدرس ris.ssrc.ac.ir اقدام کنند.


وی ادامه داد: پیشنهادهای ارسالی در یک فضای رقابتی و با نظارت پژوهشگاه و اداره کل تربیت‌بدنی موردبررسی قرارگرفته و بهترین پیشنهاد تحقیقی برای اجرای طرح مذکور انتخاب خواهد شد.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب