دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مهر 1399 - 12:06
وزیر علوم در جمع خبرنگاران:

حضور در میادین بین‌المللی برای ورزش دانشجویی اهمیت خاصی دارد/ وزارت ورزش از فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی حمایت کند

منصور غلامی در جمع خبرنگاران گفت: با وجود شرکت کنندگان محدود، ما در مسابقات بین المللی رتبه‌های خوبی را به دست آورده‌ایم و امیدواریم با انتخاب رئیس جدید فدراسیون ملی ورزش‌های دانشجویی به این بخش بیش از گذشته توجه شود.
کد خبر : 518185
BQ4K9590.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فدراسیون ملی ورزش‌های دانشجویی، ورزش دانشجویی به خصوص در بخش قهرمانی را مدیریت می‌کند که مجموعه وزارت علوم و وزارت بهداشت بیشتر در کنار این فدراسیون است‌. 


وی با بیان اینکه مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشجویی  هم‌اکنون در حال برگزاری است افزود: صحبت‌های کاندیداهای این فدراسیون را شنیده‌ام و در این مجمع در خصوص اهمیت ورزش دانشجویی و توجه به آن تذکرات لازم را دادم.


وزیر علوم گفت: فدراسیون ملی ورزش‌های دانشجویی ضمن پوشش این ورزش دانشجویی، باید دانشجویان مستعد را شناسایی کند و آنها را به سمت ورزش قهرمانی سوق دهد.


غلامی در خصوص مسابقات یونیورسیاد بیان کرد: حضور در میادین بین‌المللی برای ورزش دانشجویی اهمیت خاصی دارد و فارغ از محدودیت‌های شرکت کنندگان ما در مسابقات بین المللی در این مسابقات ما حضور پررنگی داشته‌ایم.


وی ادامه داد: با وجود شرکت کنندگان محدود، ما در مسابقات بین المللی رتبه‌های خوبی را به دست آورده‌ایم و امیدواریم با انتخاب رئیس جدید فدراسیون ملی ورزش‌های دانشجویی به این بخش بیش از گذشته توجه شود.


وزیر علوم در خصوص وضعیت مالی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی خاطرنشان کرد: از گذشته ما از این فدراسیون حمایت کرده‌ایم که در نظر داریم این حمایت بیشتر از قبل شود‌؛  اما نیاز است مابقی دستگاه‌ها از جمله وزارت ورزش در این زمینه ورود کنند و از تیم‌های ورزشی حمایت‌های مالی خوبی صورت گیرد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته