دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1394 - 15:24

مدافع حرم در واحد اسلامشهر: ایران قدرت بلامنازع منطقه است

احمد یوسف‌پور از مدافعان حرم با توجه به تحولات اخیر منطقه خاورمیانه و آشوب ایجاد شده از سوی تکفیری‌های دست‌نشانده استعمار، از قدرت ایران در منطقه سخن گفت و تاکید کرد: ایران قدرت بلامنازع منطقه است.
کد خبر : 51852

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، آیین بزرگداشت شهدای مدافع حرم در بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور و سخنرانی حاج احمد یوسف‌پور مدافع حرم حضرت زینب (س)؛ خانواده معزز شهید هادی شجاع در جمع پرشور مسئولان، کارکنان و دانشجویان واحد اسلامشهر در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.


یوسف‌پور خاطرنشان کرد: اراده و قدرت بلامنازع ایران در منطقه بر همگان و بویژه آمریکا واضح و مبرهن شده و او را مجبور ساخته تا در رفتار خود تغییر ایجاد کند.


این مدافع حرم با بیان خاطراتی از جبهه مقاومت حق علیه باطل ادامه داد: این امر تا بدانجا محقق و برای فرماندهان و سربازان امریکایی و نیز تکفیری‌ها درونی شده است که بنا به اقرار خودشان؛ آنان معتقدند: با ایرانی‌ها نمی‌شود مقابله کرد؛ و اگر ایرانی‌ها را دیدید، فرار کنید.


یوسف‌پور: اراده و قدرت بلامنازع ایران در منطقه بر همگان و بویژه آمریکا واضح و مبرهن گشته و او را مجبور ساخته تا در رفتار خود تغییر ایجاد کند

وی اعتقاد به معاد و ولایت مداری را دو ویژگی برجسته رزمندگان ایرانی دانست و با توجه به رشادت مردی‌های مدافعان حرم به بیان خاطراتی از دلاورمردی‌های چند تن از شهدای مدافع حرم همچون سردار شهید حاج سید حمید تقوی فر و... پرداخت و خاطرنشان کرد: تمام مدافعان حرم در راستای اهداف جبهه جهانی مقاومت اسلامی و دادخواهی مظلوم از ظالم حرکت کرده‌اند.


یوسف‌پور به جایگاه والای شهدای مدافع حرم با استناد به حدیثی از حضرت رسول اکرم (س) که فرموده‌اند: مَنْ أَخَذَ لِلْمَظْلومِ مِنَ الظّالِمِ کانَ مَعىَ فِى الْجَنَّةِ مصاحُبا؛ هر کس داد مظلوم را از ظالم بگیرد، در بهشت با من یار و هم‏نشین باشد، گفت: همانگونه که حضرت رسول نوید داده‌اند؛ جایگاه وی در بهشت برین و درکنار پیامبر اکرم (ص) وعده داده شده است.


حجت‌الاسلام رضا مرادی خلیفه‌لو مدیر فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر نیز در این مراسم که به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی این واحد دانشگاهی برگزار شد؛ با گرامیداشت یاد و خاطره مقام شامخ شهدای مدافع حرم؛ دلاورمردان مدافع حرم را وارثان حقیقی شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی دانست و خاطرنشان کرد: امروز دلاورمردان و جوانان برومند که وارثان حقیقی شهدای ۸سال دفاع مقدس هستند، برای دفاع از آرمان‌های اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، مقدسات و ارزشهای والای اسلامی همواره در هر نقطه‌ای از زمین، چمران وار آماده جانفشانی هستند. وی افزود: ما به غیرت، شجاعت و دلیرمردی وی افتخار می‌کنیم.


این مراسم با دعوت از خانواده معزز شهید هادی شجاع، آخرین شهید مدافع حرم از شهرستان اسلامشهر و تجلیل از خانواده بزرگوار این داماد ۴روزه شهید ادامه و با مداحی کربلایی حمید حسنعلی پایان یافت.


قرعه کشی مسابقه کتابخوانی و اهدای جوایز به ۱۲ برگزیده این مسابقه و همچنین قرعه کشی و اهدای هدیه به ۳۰ نفر از حاضران در مراسم از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته