دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نوری در گفتگو با آنا:

تعویض‌های اشتباه باعث شکست استقلال شد/ اشتباه داوری پنالتی آبی‌پوشان را سوزاند

پیشکسوت تیم استقلال گفت: تعویض‌های اشتباه نامجومطلق به همراه اشتباه داوری و سوختن پنالتی باعث شکست استقلال مقابل پاختاکور شد.
کد خبر : 518359
_3.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم استقلال در دیدار با پاختاکور ازبکستان در شرایطی که از حریف پیش افتاده بود با خوردن دو گل نتیجه را واگذار کرد تا از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود و وداعی نسبتاً زودهنگام با این رقابت‌ها داشته باشد.


محمد نوری در خصوص شکست استقلال برابر پاختاکور به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: به نظرم آبی‌پوشان در این دیدار خوب ظاهر نشدند. خستگی در ساق پای بازیکنان دیده می‌شد. خط هافبک استقلال عملکرد ضعیفی داشت و در خط دفاعی نیز شاهد اشتباهات مرگباری بودیم.


وی ادامه داد: آمادگی جسمانی تیم پاختاکور به مراتب بهتر از استقلال بود و بازیکنان این تیم توانستند با پرسینگ مناسب، پاس‌های تک ضرب و استفاده از غفلت خط دفاعی استقلال نهایتاً برنده شوند. در مقابل پرسینگ و فشار آوردن در تیم استقلال دیده نمی‌شد و این موضوع به سود نماینده ازبکستان شد. البته نباید فراموش کنیم که شیخ دیاباته دو فرصت بسیار خوب گل گلزنی را از دست داد.  استقلال به دلیل اینکه نتوانست با آمادگی کامل بازی کند در نهایت بازنده شد.


پیشکسوت تیم استقلال افزود: باید به تعویض‌های اشتباه مجید نامجومطلق سرمربی استقلال نیز اشاره کنم. امیرارسلان مطهری یکی از بهترین بازیکنان استقلال در نیمه اول بود و برای خلق موقعیت‌ها زحمات زیادی کشید، دلیل تعویض او با آرش رضاوند اصلاً مشخص نیست. شاید نامجومطلق می‌خواست خط میانی استقلال را تقویت کنند ولی نیازی نبود تا زهر خط حمله تیمش را بگیرد، آن هم در شرایطی که نتیجه بازی مساوی بود.


وی یادآور شد: فرشید اسماعیلی بازیکن باتجربه‌ای است و زکریا مرادی که خیلی کم برای استقلال بازی کرده نباید به جای اسماعیلی وارد زمین می‌شد. مسعود ریگی هم به خوبی در دفاع و برخوردهای فیزیکی شرکت می‌کرد و آمدن فرشید باقری به جای او اشتباه بود. معتقدم تعویض‌هایی که نامجومطلق انجام داد در شکست استقلال تأثیرگذار بود.


نوری در خصوص صحنه مشکوک در محوطه جریمه پاختاکور و اعتقاد استقلالی‌ها به پنالتی بیان کرد: اشتباه داوری در شکست استقلال مؤثر بود. بدون شک احمد الکاف داور عمانی مسابقه یک پنالتی مسلم و مسجل استقلال را سوزاند و اگر این پنالتی گرفته می‌شد جریان بازی عوض می‌شد و آبی‌پوشان بخت این را داشتند تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود ولی در مجموع باید قبول کنیم که ضعف استقلال به خصوص در خطوط دفاعی و هافبک در شکست این تیم تأثیر فراوانی داشت. امیدوارم که ضعف‌های استقلال در فصل جدید برطرف شود تا این تیم بتواند با قدرت در لیگ قهرمانان فصل آینده شرکت کند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته