دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مهدوی در گفتگو با آنا:

شرط دربی آسیایی برتری مقابل السد و پاختاکور است/ امیدوارم پرسپولیس و استقلال بازهم برنده شوند

پیشکسوت سرخابی گفت: پرسپولیس و استقلال برای آنکه اولین دربی آسیایی را برگزار کنند باید مقابل السد و پاختاکور برنده شوند.
کد خبر : 517980
_MID0215.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، استقلال و پرسپولیس با برتری مقابل الاهلی عربستان و شارجه امارات از گروهشان صعود کردند و در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم‌های پاختاکور ازبکستان و السد قطر بروند.


محمدرضا مهدوی در خصوص برتری پرسپولیس به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: بازیکنان پرسپولیس با توجه به خواسته‌های کادر فنی سنگ تمام گذاشتند. برتری با اختلاف 4 گل مقابل تیمی که 10 گل در دو بازی آخر خود زده بود، آسان نیست. سرخ‌پوشان در تمامی فازها عالی بودند و باید به کلیه اعضای تیم تبریک گفت.


وی ادامه داد: پرسپولیس حریف السد قطر شد و یکی از بهترین بازی‌ها را تماشا خواهیم کرد. امیدوارم کادر فنی بتواند ریکاوری مناسبی داشته باشد تا تمامی بازیکنان با آمادگی کامل بازی کنند. شرایط السد بهتر است چون چند بازیکن کلیدی این تیم مقابل سپاهان استراحت کردند اما بازیکنان باید از استعداد و غیرت ایرانی بهره ببرند و مقابل حریفی بسیار قدرتمند برنده شوند.


پیشکسوت سرخابی تأکید کرد: حضور بغداد بونجاح در خط حمله السد توان هجومی این حریف قطری را تا حد زیادی افزایش داده است. برخی بازیکنان اگر لحظه‌ای به حال خود رها شوند، اثرگذار خواند بود. زمانی که بازی می‌کردیم برای مهار علی دایی مشکل داشتیم و اگر لحظه‌ای غفلت می‌کردیم دایی گل زده بود. بازیکنان پرسپولیس من تو من با بونجاح کار کنند و دفاع منطقه‌ای نداشته باشند چون این بازیکن اگر فرصت یابد دروازه پرسپولیس را باز می‌کند.


وی با اشاره به برتری ارزشمند استقلال تصریح کرد: به مجید نامجومطلق تبریک می‌گویم که به‌رغم فقدان ثبات مدیریتی در استقلال توانست به برتری خوبی با تیمش برسد. استقلال بازی بسیار سختی با پاختاکور دارد و باید از تمامی جهات مراقب این حریف ازبکستانی بود. شاگردان نامجومطلق باید تلاش بیشتری کنند و هوشمندانه‌تر به توپ ضربه بزنند تا بتوانند برنده از زمین خارج شوند.


مهدوی در مورد احتمال برگزاری دربی آسیایی تصریح کرد: آرزوی ما برتری پرسپولیس و استقلال مقابل حریفان قدرتمندشان است. امیدوارم در وهله اول این مهم تحقق یابد و پس از آن طبق جدول شاهد دربی آسیایی بودیم. قطعاً تیمی که شایسته‌تر باشد در دربی برنده می‌شود اما گام اول که نقش مهمی در انجام دربی دارد، برتری سرخابی برابر نمایندگان ازبکستان و قطر است و شرط دربی پیروزی در این دو بازی است. امیدوارم شرایطی حاصل شود که در صورت پیروزی پرسپولیس و استقلال، اولین دربی آسیایی با حضور تماشاگران برگزار شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته