دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حاجی‌پور در گفتگو با آنا:

استقلال هجومی بازی کرد، برد/ انگیزه پرسپولیس مضاعف شده است

پیشکسوت تیم استقلال گفت: بازی مناسبی از سوی استقلال برابر الاهلی ارائه شد و آبی‌پوشان با صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به هدف خود رسیدند.
کد خبر : 517641
photo_2020-09-23_22-47-47.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم استقلال با ارائه بازی برتر و هدفمند مقابل الاهلی عربستان به پیروزی 3 بر صفر دست یافت تا در قامت تیم دوم گروه A لیگ قهرمانان آسیا به مرحله حذفی صعود کند تا در این مرحله با پاختاکور ازبکستان روبرو شود.


افشین حاجی‌پور در مورد برتری استقلال مقابل الاهلی عربستان به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: با وجود تمامی مشکلاتی که نماینده آبی‌پوش ایران داشت اما موفق شد به مرحله حذفی صعود کند. استقلال با نواقص فراوانی دیدارهایش را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در قطر برگزار کرد و این موضوع باعث شد تا در مصاف با الشرطه عراق به‌رغم ارائه بازی برتر به تساوی قناعت کند و کار به دیدار پایانی کشیده شد.


وی افزود: در دیدار با الاهلی تمامی اعضای تیم عالی بودند و از همان ابتدا برتری خود را به حریف دیکته کردند. استقلال نیاز به برتری با اختلاف 2 گل داشت و خوشبختانه به هدف خود در سطح بهتری رسید و توانست با اختلاف 3 گل نماینده سعودی را از پیش رو بردارد. سرمربی تیم با انتخاب سیستمی مناسب از امیر ارسلان مطهری و مهدی قائدی پشت شیخ دیاباته استفاده کرد و این موضوع توان هجومی استقلال را بالا برد تا پیروزی پر گلی رقم بخورد.


پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: مجید نامجومطلق پس از آنکه خیالش از پیروزی تیمش آسوده شد با تعویض مهره‌های کلیدی آن‌ها را برای دیدار با پاختاکور ازبکستان حفظ کرد. وریا غفوری، روزبه چشمی، علی کریمی و شیخ دیاباته بیرون کشیده شدند تا بدون آسیب‌دیدگی آماده دیدار در مرحله حذفی شوند. به نظر می‌رسید که مصدومیت غفوری کمی جدی باشد که امیدوارم کادر پزشکی با برنامه‌های صحیح خود کاپیتان استقلال را آماده بازی بعدی کنند.


وی درباره جدال استقلال با پاختاکور ازبکستان عنوان کرد: بدون شک بازی دشواری پیش روی استقلال خواهد بود. آنچه در بازی الاهلی دیده شد، صمیمت و رفاقت میان اعضای تیم بود. همه از جان مایه می‌گذاشتند و کسب موفقیت برای یکایک بازیکنان و مربیان در اولویت بود. کادر فنی باید به دقت پاختاکور را آنالیز کند و بازیکنان نیز با اجرای صحیح خواسته‌های مربیان و فداکاری درون زمین استقلال را به جمع هشت تیم برتر آسیا برسانند.


حاجی‌پور در مورد جدال پرسپولیس با شارجه و نیاز سرخ‌پوشان به پیروزی برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: در مصاف‌های آسیایی باید از تفاوت رنگ‌ها پرهیز کنیم و آرزوی موفقیت برای تمامی نمایندگان کشورمان داشته باشیم. پرسپولیس با برتری استقلال مقابل الاهلی عربستان، انگیزه مضاعفی پیدا کرده تا با قدرت بیشتری برای شکست شارجه وارد زمین شود. توانایی شکست نماینده امارات در ساق‌های بازیکنان پرسپولیس وجود دارد و امیدوارم شاهد برتری پر گلی از سوی سرخ‌پوشان باشیم و این تیم هم بتواند ضمن صعود به مرحله بعدی، در دیدارهای حذفی نیز موفق باشد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته