دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مهرانپور در گفتگو با آنا:

استقلال با الاهلی جسورانه بازی کند/ گره‌ای که با دست باز می‌شود نیاز به دندان ندارد

پیشکسوت تیم استقلال گفت: شاگردان نامجومطلق مقابل الاهلی عربستان جسورانه بازی کنند و از همان ابتدا حملات زیادی را روی دروازه حریف سعودی داشته باشند.
کد خبر : 516958
337838.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، استقلال برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نیاز به پیروزی مقابل الاهلی عربستان دارد. آبی‌پوشان که دو امتیاز حساس مقابل الشرطه عراق را از دست دادند، با دو امتیاز در انتهای جدول گروه C ایستاده‌اند و در صورت کسب پیروزی مقابل نماینده عربستان به مرحله حذفی صعود می‌کنند.


محمدرضا مهرانپور در خصوص دیدار استقلال با الاهلی عربستان به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: دیدار با الشرطه عراق فرصت مناسبی برای قطعی کردن صعود بود که متأسفانه از دست رفت تا روز سخت‌تری در انتظار استقلال باشد. مقابل الاهلی عربستان کسب پیروزی واجب است و اگر استقلال می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا باقی بماند چاره‌ای جز پیروزی مقابل حریف سعودی ندارد.


وی افزود: متأسفانه عادت کرده‌ایم که کار را به جایی برسانیم که قلبمان از دهانمان بیرون بیاید. گره‌ای که با دست باز می‌شود نباید با دندان گشوده شود. اختلافاتی که از فینال جام حذفی باقی مانده بود باعث شد تا استقلال مقابل الشرطه عراق با اضطراب بازی کند و این موضوع باعث هدر رفتن دو امتیاز حساس شد.


پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: آرامش از تیم استقلال گرفته شده و این تیم آسوده بازی نمی‌کند. وظیفه مدیران و کادر فنی است که از لحاظ روحی به بازیکنان تیم کمک کنند. کار سخت شده ولی آنچه از همه مهم‌تر است باقی ماندن در لیگ قهرمانان خواهد بود. با توجه به اینکه استقلال در لیگ برتر و جام حذفی ناموفق بوده، صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان می‌تواند تا حدودی باعث شادی هواداران شود.


وی درباره اینکه آبی‌پوشان تا چه اندازه می‌توانند امیدوار به کسب پیروزی مقابل الاهلی عربستان باشند، تأکید کرد: بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا هم وقتی تحت فشار قرار می‌گیرند، ناخواسته دچار اشتباه می‌شوند. استقلال باید مقابل الاهلی جسورانه بازی کند و از همان ابتدا حملات زیادی روی دروازه رقیب سعودی طراحی کند. بازیکنان شرایط حساس مسابقه را درک کنند و نگذارند کار به 10 دقیقه پایانی بکشند. درست است که الاهلی حذف شده ولی هیچ تیم عربستانی دوست ندارد نماینده‌ای از ایران به موفقیت دست یابد.


مهرانپور در خصوص کمتر بازی دادن به امیر ارسلان مطهری که بازیکن مؤثری در استقلال بوده، عنوان کرد: توانایی شیخ دیاباته و مهدی قایدی بسیار بالا بوده و سرمربی تیم ترجیح داده که بیشتر به این دو بازیکن اتکا کند. بعید می‌دانم در مقابل نماینده سعودی، مجید نامجومطلق تغییر سیستم دهد چون ریسک بزرگی است. مطهری هر بار که بازی گره خورده، وارد زمین شده و به تیم کمک کرده است تا جایی که از او می‌توان به عنوان تعویض طلایی استقلال یاد کرد. امیدوارم که مهدی قایدی هم که در مقابل الشرطه بازی بدی را ارائه کرد نیز آن‌قدر خوب بازی کند که مطهری برای بالا بردن تعداد گل‌های زده استقلال به زمین بیاید.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته