دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1394 - 12:07
2 خبر/

معاون جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب معرفی شد

مراسم تکریم معاونان اداری مالی و آموزشی دانشجویی و معارفه معاون جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب برگزار شد.
کد خبر : 51742

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، بر اساس چارت سازمانی جدید مصوب سازمان مرکزی و در راستای طرح تجمیع، تمامی مراکز دانشگاهی باید دارای یک معاونت باشند. بر این اساس معاونت اداری مالی و آموزشی دانشجویی از پست سازمانی مراکز حذف خواهند شد. در این راستا، رئیس مرکز گیلان غرب با تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و خدمات جلیل الفتی معاون اداری مالی و علی صیدی معاون آموزشی دانشجویی، یوسف پرهوده را به عنوان معاون جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب معرفی کرد.


دکتر فرهان گل کارمنش در این نشست که اعضای هیات علمی و کارکنان حوزه‌های مرتبط شرکت داشتند، تقارن هفته بسیج و ایام اربعین حسینی را گرامی داشت و گفت: تغییر و تحول از اقتضائات کار مدیریتی است و امیدواریم که با زیرساخت‌های خوبی که در این مدت ایجاد شده است شاهد پیشرفت‌های بیشتری در این مرکز باشیم.


در پایان این مراسم رئیس دانشگاه با تسلیم حکم معاونت پرهوده به وی با اهدای لوح قدردانی از خدمات و تلاش‌های جلیل الفتی و علی صیدی تشکر و قدردانی کرد.


انتخاب عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد مرکز گیلان غرب به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمانشاه


در مراسم انتخاب پژوهشگر برتر دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمانشاه که در واحد کرمانشاه برگزار شد دکتر وحید پروانه عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب به عنوان پژوهشگر برتر در حوزه علوم پایه انتخاب شد.


در پایان به پژوهشگران برتر گروه‌های مختلف آموزشی جوایزی به همراه لوح سپاس اهدا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته