دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چگونگی انتقال سوارز به اتلتیکو مادرید/ مهاجم اروگوئه‌ای شاگرد سیمئونه می‌شود

لوئیز سوارز در شرایطی در آستانه توافق نهایی با اتلتیکو مادرید است که دیگو سیمئونه نقش اصلی را در انتقال مهاجم اروگوئه‌ای به تیمش دارد.
کد خبر : 517077
-1.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لوئیز سوارز در  آستانه توافق با باشگاه آتلتیکو مادرید است. مهاجم ۳۳ ساله قراردادش با بارسلونا فسخ خواهد کرد تا بتواند فصل آینده شاگرد دیگو سیمئونه شود.


نشریه مارکا اعلام کرد سیمونه در نقل و انتقالات تابستان امسال فرصتی پیدا کرد تا لوئیز سوارز را برای تیمش به خدمت بگیرد. مهاجم اروگوئه‌ای برای اولین بار توسط باشگاه بارسلونا در ماه آگوست در فهرست فروش قرار گرفت ولی اتلتیکو مادرید به دلیل وضعیت مالی که ویروس کرونا ایجاد کرده بود تصمیمی برای انتقال این بازیکن نداشت.


پس از اصرار سیمونه و اعتقاد بالای این مربی آرژانتینی به جذب مهاجم اروگوئه‌ای مسئولان باشگاه اتلتیکو برای جذب مهاجم اروگوئه‌ای گام برداشتند. بسیاری معتقدند سوارز شکارچی مرگباری برای حریفان در محوطه جریمه است ولی عده‌ای از کارشناسان نیز بر این باورند که او همانند رادامل فالکائو، دیگو کاستا و حتی آنتوان گریزمان بازیکن پا به سن گذاشته‌ای در آینده خواهد بود و نمی‌تواند کمک چندانی به این تیم مادریدی کند.


مبلغ انتقال سوارز به اتلتیکو مادرید ۹ میلیون یورو عنوان شده که البته می‌تواند با آپشن‌های مختلفی برای این بازیکن همراه باشد. علت اصلی تصمیم سوارز برای جدایی از بارسلونا این بود که رونالد کومان سرمربی هلندی این تیم اعتقاد چندانی به مهاجم اروگوئه‌ای نداشت و باعث شده تا او در فهرست فروش قرار بگیرد. البته سوارز فرصت بازی در کنار کریستیانو رونالدو را اگر پاسپورت ایتالیایی برایش صادر می‌شد در یوونتوس پیدا می‌کرد اما با منتفی شدن این موضوع می‌تواند زیر نظر سیمئونه در آتلتیکو مادرید کار کند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته