دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1399 - 11:19
عضو شورای اسلامی شهر تهران:

شهرداری در اصلاح ساختار سازمانی وقت‌کشی نکند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران در اصلاح ساختار سازمانی شهرداری، سازماندهی سازمان‎ها و شرکت‎های تابعه فرافکنی و وقت‌کشی نکند.
کد خبر : 516420
636805573519287590_md.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سید حسن رسولی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به شهردار تهران در ارتباط با موضوع اصلاح ساختار در شهرداری تهران اظهار کرد: مصوبه شماره 2595 شورای اسلامی شهر تهران در تاریخ 9/4/ 1398 به شهرداری تهران ابلاغ شده است. در مدت سه ماه از تاریخ ابلاغ و لازم‌الاجرا شدن این مصوبه شهرداری می‌بایست اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد.


وی ادامه داد: شهرداری تهران می‌بایست براساس اساسنامه مصوب مذکور نسبت به بازنگری اهداف، مأموریت‎ها، آیین‎نامه‎های مالی- معاملاتی و اداری و استخدامی کلیه سازمان‎های تحت پوشش اقدام کرده و در لوایح تقدیمی مصوبات قانونی مربوطه را از شورای اسلامی شهر تهران دریافت کند.


این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که با گذشت 9 ماه از موعد مذکور نه تنها اقدامی مؤثر صورت نگرفته بلکه با ارسال لایحه‎ غیرمستند که کلیات آن با رأی اکثریت اعضا رد شده نسبت به اجرای مصوبه مذکور تعلل می‌شود.


رسولی اذعان کرد:  بر این اساس برای آخرین بار نسبت به بی‎توجهی صورت گرفته تذکر داده و از شهردار و معاون مالی و اقتصادی شهرداری انتظار دارم در اسرع وقت نسبت به انجام این وظیفه اقدام شود. اصلاح ساختار سازمانی شهرداری، سازماندهی سازمان‎ها و شرکت‎های تابعه به منظور ارتقاء انضباط  اداری و مالی یکی از تکالیف قانونی و مشترک ما است. این فرافکنی‎ها و وقت‎کشی‎های صورت گرفته دون شأن شما بوده و قابل قبول نیست.


انتهای پیام/4105


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته