دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1399 - 10:05

طرح ترور ترامپ در کاخ سفید خنثی شد+ویدئو

سرویس مخفی و اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف.بی.آی) اعلام کرد بسته حاوی سم قوی «ریسین» که برای ترامپ ارسال‌شده بود را کشف کرده است.
کد خبر : 516379
1.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از سی.ان.ان، دستگاه امنیتی آمریکا به‌تازگی بسته‌ای حاوی سم قوی «ریسین» در کاخ‌سفید کشف کردند که برای ترامپ ارسال‌شده بود.


این بسته که به آدرس رئیس‌جمهور ایالات‌متحده در کاخ‌سفید ارسال‌شده بود، دو بار مورد آزمایش قرار گرفت و هر دو بار تأییدشده که حاوی سم بسیار خطرناک ریسین است.


بر روی این بسته دو بار آزمایش انجام‌شده تا وجود سم ریسین در آن تأیید شود. تمام نامه‌های ارسالی برای کاخ سفید پیش از وارد شدن به این مجموعه، در ساختمانی بیرون از محوطه جمع‌آوری و بازرسی می‌شوند.


یک مقام انتظامی آمریکایی به این شبکه گفت که بازرسان مشغول بررسی احتمال ارسال شدن این بسته از کانادا برای ترامپ هستند. سرویس مخفی و اداره تحقیقات فدرال (اف‌بی‌آی) در حال حاضر مشغول تحقیق دراین‌باره هستند.


دفتر اف‌بی‌آی در واشنگتن نیز طی بیانیه به سی‌ان‌ان گفت که در حال حاضر هیچ خطری ترامپ یا دیگر مقامات کاخ سفید را تهدید نمی‌کند.


این در حالی است که هم‌زمان امتناع رئیس اف‌بی‌آی از تروریستی خواندن گروه آنتیفا و تأکید بر تلاش روسیه برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، خشم ترامپ را برانگیخته است.


انتهای پیام/4106/


دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

برچسب ها: اف بی آی کاخ سفید
ارسال نظر
هلدینگ شایسته