دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1399 - 13:09
وریا غفوری:

نقاط ضعف الشرطه را بررسی کردیم/ استقلال باید حرفه‌ای عمل کند

کاپیتان تیم استقلال گفت: نقاط ضعف و قوت الشرطه را بررسی کردیم و ان‌شاءالله قدم اول را محکم برداریم.
کد خبر : 516123
139.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، وریا غفوری در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل الشرطه عراق اظهار کرد: امتیاز خوبی که تیم ما داشت این بود که چند روزی بیشتر استراحت کردیم. تماشای دو بازی گذشته الشرطه خیلی به تیم ما کمک کرد و در آنالیزی که از این تیم داشتیم، نقاط قوت و ضعفش را بررسی کردیم.


وی افزود: تمام بازیکنان با تمرکز لازم برای این بازی آماده هستند. ان‌شاءالله قدم اول را محکم برداریم و در بازی اولمان نتیجه خوبی بگیریم. امیدوارم امتیازات مناسبی را جمع کنیم و از گروهمان صعود کنیم.


کاپیتان تیم استقلال در مورد غیبت تماشاگران در دیدارها بیان کرد: متأسفانه به دلیل کرونا از حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها محروم هستیم. حضور آن‌ها برای ما که هواداران میلیونی داریم انرژی مثبت به همراه دارد. البته ما بازیکنان با تجربه‌ای داریم و باید خیلی حرفه‌ای عمل کنیم و امیدوارم طوری در زمین بازی کنیم که دل آن‌ها را خوشحال کنیم.


غفوری درباره شرایط استقلال قبل و بعد از همه‌گیری ویروس کرونا خاطرنشان کرد: متأسفانه با شیوع کرونا خیلی از بازیکنان ما هم به این ویروس مبتلا شدند و تأثیر بدی روی بازی‌های ما گذاشته بود. ما تیم کاملمان را نداشتیم و در بازی‌های لیگ فشار زیادی را تحمل کردیم. شکر خدا شرایط تیم الان بهتر شده است و ما با تیم کامل بعد از مدت‌ها در این مسابقات حضور داریم و امیدوارم که امتیازات خوبی کسب کنیم و بتوانیم از گروهمان صعود کنیم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته