دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1399 - 11:14

احتمال رویارویی پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان/ دربی آسیایی چقدر محتمل است؟

احتمال رویارویی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد.
کد خبر : 516046
0a3f9748-538a-4b71-8b66-c25afda0db98.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پرسپولیس با کسب دو پیروزی مقابل التعاون و با توجه به شکست الدحیل قطر مقابل شارجه امارات صدرنشین گروه C لیگ قهرمانان آسیا شد و احتمال صعودش به مرحله حذفی افزایش یافته است.


شهر خودرو با قبول دو شکست قابل شباب الاهلی امارات اولین حذف شده گروه B نام گرفت و سپاهان هم با قبول دو شکست برابر النصر عربستان در آستانه حذف از گروه D قرار دارد. 


استقلال با انصراف الوحده امارات و با یک بازی کمتر از الاهلی عربستان و الشرطه عراق در قعر جدول قرار دارد و می‌تواند با کسب برتری مقابل نماینده عراق صعودش را مسجل کند و برتری مقابل الاهلی این تیم را صدرنشین گروه A خواهد کرد.


اگر پرسپولیس و استقلال بتوانند راهی مرحله حذفی شوند، احتمال دارد شاهد دربی آسیایی این دو تیم برای نخستین بار باشیم. کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به اینکه رقابت‌های این فصل با همه‌گیری ویروس کرونا در شرایط خاصی در کشوری واحد و در مدتی کوتاه برگزار می‌شود، تصمیم گرفته تا مرحله حذفی مسابقات قرعه‌کشی شود و بر این اساس روز 7 مهر 8 تیم صعود کرده منطقه غرب حریفان خود در مرحله یک هشتم نهایی را پس از قرعه‌کشی خواهند شناخت. این موضوع احتمال مصاف آسیایی استقلال و پرسپولیس را افزایش داده است.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته