دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1399 - 01:20
گل‌محمدی:

نیمکت‌نشینی نوراللهی دلیل خاصی داشت/ به خود الدحیل فکر می‌کنیم نه غیبت بن‌عطیه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این برد را به هواداران تیمم تقدیم می‌کنم اما ما در تورنمنت سختی شرکت داریم و باید به بازیکنانم استراحت بدهم.
کد خبر : 515963
20200916_004920.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یحیی گل‌مجمدی در نشست خبری بعد از بازی تیمش با التعاون گفت: خداراشکر که توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم. به تمام هواداران تبریک می‌گویم و این برد را به آنها تقدیم می‌کنم. به بازیکنانم به خاطر تلاش مضاعفی که داشتند تبریک می‌گویم. با جان و دل بازی کردند و از تک تک آنها ممنونم.


 وی افزود: هرچند می‌توانستیم با گل‌های بیشتری بازی را ببریم اما به هر صورت برای کسب این سه امتیاز خیلی خوشحال هستیم. هنوز صعودمان قطعی نشده و دیدارهای مهم دیگری را پیش رو داریم که باید روی آنها تمرکز کنیم تا بازی‌های خوبی را انجام بدهیم.


گل محمدی درباره دلیل غیبت احمد نوراللهی در بازی با التعاون عنوان کرد: بازی ها خیلی فشرده است و سعی کردیم به برخی بازیکنان استراحت بدهیم. نیمکت نشینی نوراللهی هم به همین خاطر بود. تورنمنت سختی با شرایط خاصی را پشت سر می‌گذاریم و باید هر سه روز یک بار بازی کنیم. این موضوع کار را برای بازیکنان و کادر فنی سخت کرده است. باید تا جایی که می‌شود به بازیکنان استراحت بیشتری بدهیم.


سرمربی پرسپولیس درباره غیبت مهدی بن عطیه در بازی الدحیل مقابل تیمش به خاطر دریافت کارت قرمز در بازی با الشارجه،  گفت: شکی نیست بازیکن خوب و تاثیرگذاری در تیمش است اما تمام تمرکزمان روی تیم بزرگ الدحیل است که بازیکنان خوب زیادی دارد. به کلیت تیم حریف فکر می‌کنیم؛ نه به اینکه بن عطیه مقابل مقابل پرسپولیس قرار نمی‌گیرد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته