دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1399 - 13:33

چرا گل‌محمدی قبل از بازی با التعاون قول قهرمانی در لیگ را داد؟/ تضمینی برای بقا بعد از عدم تمدید قرارداد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از مصاف حساس تیمش مقابل التعاون قول قهرمانی در لیگ برتر را داد!
کد خبر : 515130
photo_2020-08-15_21-43-22.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، یحیی گل‌محمدی شب گذشته(دوشنبه شب) گفت‌وگوی مفصلی را با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس انجام داد و در بخشی از این گفت‌وگو او به نکته عجیبی اشاره کرد.


گل‌محمدی بدون اینکه از او در راجع به شرایط تیمش برای فصل آینده لیگ برتر بپرسد، گفت؛ شک نکنید برای فصل آینده پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد! جمله شبیه به قول قهرمانی که از سرمربی با تجربه‌ای مثل یحیی عجیب بود.


یحیی بهتر از هر فرد دیگری می‌داند که هیچ مربی عاقلی قبل از آغاز یک فصل سخت قول قهرمانی به هواداران تیمش نمی‌دهد مگر اینکه از آینده خود بترسد. ترس به این خاطر که پرسپولیس بازی‌های سختی را در لیگ قهرمانان پیش‌رو دارد و ناکامی در این رقابت‌ها قطعا جایگاه یحیی را در پرسپولیس به شدت متزلزل خواهد کرد.


پرسپولیس اگرچه قهرمان لیگ شد اما به هیچ عنوان نمی‌شود این قهرمانی را به پای گل‌محمدی نوشت از این جهت که او تیم را در بهترین شرایط و در صدر جدول از گابریل کالدرون تحویل گرفت. ضمن اینکه در نیم فصل دوم سرخپوشان هیچ رقیب جدی برای تداوم صدرنشینی نداشتند. در جام حذفی هم گل‌محمدی تیم را در مرحله نیمه نهایی تحویل گرفت اما نتوانست به فینال ببرد. از آنجا که تیم او توسط استقلال حذف شد، هواداران پرسپولیس اصلا از این موضوع استقبال نکردند.


گل‌محمدی خوب می‌داند رقابت‌های آسیایی چقدر برای هواداران تیمش حساس است و اگر در این جام هم ناکام بماند وی در واقع در دو جام نتیجه نگرفته است. او حتی نمی‌تواند جدایی بیرانوند، ترابی و علیپور را هم بهانه کند چرا که با حضور آنها هم از دو بازی اول خود در لیگ قهرمانان آسیا فقط یک امتیاز کسب کرد.


طبیعی است که گل‌محمدی از ناکامی احتمالی خود در لیگ قهرمانان بترسد و دنبال این باشد که جایگاه خود را با وعده و وعید در پرسپولیس محکم کند.  البته او در گام اول مدیریت باشگاه پرسپولیس را تحت فشار قرار داد تا قبل از اعزام تیمش به قطر  برای یک فصل دیگر (لیگ بیست‌ویکم) قراردادش را تمدید کنند که این اتفاق رخ نداد و او حالا مجبور شده با دادن قول قهرمانی به نوعی ماندنش در جمع سرخپوشان را قطعی کند.


اینکه حال دادن قول قهرمانی چقدر آینده یحیی را در پرسپولیس تضمین می‌کند مشخص نیست اما قدر مسلم نتایجی که پرسپولیس در 4 بازی پیش‌روی خود در لیگ قهرمانان کسب می‌کند تاثیر بسزایی در آینده این مربی در تیمش خواهد داشت.


انتهای پیام/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته