دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آذر 1394 - 16:28
بیانیه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد پرند درباره دومین همایش ملی تازه‌های سلولی و مولکولی

دبیرخانه دائمی کنگره تازه‌های سلولی و مولکولی برقرار می‌شود

دکتر سعید ذاکر بستان آباد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند درباره دومین همایش ملی تازه‌های سلولی و مولکولی بیانیه ای منتشر کرد.
کد خبر : 51612

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، متن بیانیه دکتر سعید ذاکر بستان آباد به این شرح است: خداوند بزرگ را شاکرم که امکان برگزاری موفق دومین همایش ملی تازه‌های سلولی و مولکولی را به همراه همکاری بسیار نزدیک اساتید ارجمند از دانشگاه‌های آزاد اسلامی و دولتی مهیا کرد و همکاران عزیز دانشگاهی را می‌ستایم که دلسوزانه و بی‌ریا در انجام همه مراحل از ۹ ماه قبل تا به امروز برای انجام این همایش زحماتی زیادی را تقبل کردند. باشد که تمام این امور در راستای ارتقای علمی کشور تاثیرگذار باشد.


هدف ما از برگزاری همایش معرفی دستاورد‌ها جدید پژوهشی و امکان ایجاد زمینه تبادل اندیشه و طرح مسائل علمی جدید در این حوزه است که این مهم در همایش دوم نیز به شکل امکان تبدیل علم به ثروت در نشست فناوری شکلی جدید به این ارتباطات علمی داد، تا دانشجویان اهتمام بیشتری در این حوزه تاثیرگذار در علم پزشکی و علوم پایه پزشکی داشته و به سمت فناوری‌های نو حرکت کنند.


زندگی صنعتی– شهری انسان امروزی، او را مجاب کرده تا برای بقای بهتر در طبیعت در علوم پیشرفت کند و به ویژه با علوم جدید در حفظ حیات سالم برای خویش و محیط زیست گام بردارد.


تمام اعضای شورای سیاستگذاری و کمیته‌های علمی به اتفاق آراء با توجه به اهمیت علوم سلولی – مولکولی به اجرای موارد: برقراری دبیرخانه دائمی کنگره تازه‌های سلولی و مولکولی، ۳ الی ۴ روزه بودن کنگره، اجرای پانل فناوری در دوره کنگره و بین المللی شدن کنگره اهتمام خواهند داشت.
با توجه به اینکه تمام همکاران حوزه معاونت پژوهشی و همکاران دیگر حوزه‌ها و دانشگاه‌ها با تمام قوا و دلسوزی برای هر چه بهتر برگزار شدن همایش کوشیدند، نواقصی و ایراداتی در بخش‌هایی مشهود خواهد بود که در مواردی قابل پیشگیری و در مواردی به خاطر ماهیت این چنین مراسمی اجتناب نا‌پذیر است که به کرم و بزرگی دل‌هایتان ما را مورد بخشش قرار دهید؛ بنابراین از تمامی محققان، استادان، پژوهشگران و دانشجویان عزیز کمال تشکر را دارم که با حوصله و صبوری خویش کاستی‌های به وجود آمده را می‌بخشند و انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های خود را در راستای رفع موارد در همایش‌های بعدی به ما انتقال می‌دهند.


از همه دانشگا‌ه‌ها و مراکز علمی و هم چنین حمایت کننده‌های مالی همایش که نسبت به مشارکت فعال و تبادل نظر ابراز لطف داشته‌اند کمال تشکر را دارم و از تمامی اعضای شورای سیاست گذاری و کمیته‌های علمی که مدبرانه در برگزاری هر چه علمی‌تر بودن همایش تلاش دلسوزانه داشتند، سپاسگزارم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته