دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

محمد نصرتی: تراکتورسازی به 13 بازیکن سرباز نیاز نداشت/ تیم باشگاهی هم گوام و هند را شکست می‌داد

مدافع سابق تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی از لحاظ مدیریتی مشکل دارد. تیمی که پارسال مدعی قهرمانی بود امسال جایگاه همیشگی خود را در لیگ ندارد.
کد خبر : 51517

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، با اشاره به باخت خارج از خانه گسترش فولاد مقابل استقلال خوزستان با یادآوری اشتباهات داوری در این مسابقه گفت: «بازی خوبی نبود، هر دو تیم از شرایط مسابقه دور بودند اما به نظر من عادلانه‌ترین نتیجه تساوی بود که با اشتباهات داوری تک امتیاز بازی از دست‌مان رفت.»


وی افزود: «البته من کارشناس داوری نیستم. گفته‌های من مربوط به اظهارات مسعود عنایت رییس دپارتمان داوری در مورد این بازی است که به صراحت اعلام کرد پنالتی که داور به سود استقلال خوزستان گرفت اشتباه بود. به هر حال این بازی را باختیم و باید فکر خودمان را به بازی با سپاهان در این هفته معطوف کنیم که بازی سختی خواهد بود.»


مدافع تیم گسترش در مورد مشکل گلزنی در تیم گسترش هم اظهار داشت: «هفته گذشته به پدیده 4 گل زدیم، پس نمی توان به صراحت گفت مشکل گلزنی داریم، چون اگر مشکلی وجود داشته باشد از خط دفاعی گرفته تا خط حمله و همه بازیکنان در این مشکل سهیم هستند.»


مدافع سابق تیم ملی ایران در مورد تعطیلات لیگ هم افزود: «شما می‌بینید که بسیاری از مربیان برجسته فوتبال کشور از جمله مایلی کهن و قلعه نویی و ... به اردوهای تیم ملی برای بازی با تیم های مثل گوام و هند اعتراض کردند. به نظرم تیم‌های باشگاهی ما هم به راحتی از این گروه صعود می‌کردند و این دو تیم را شکست می دادند شما می‌بینید که همین رضائیان، طارمی و ترابی از دل این لیگ بیرون آمده‌اند و با بازی‌های خوبی که انجام دادند، باعث شدند تیم ملی از گروه خود صعود کند اما باید فکری به حال مسابقات لیگ کرد که با این تعطیلات انگیزه بازیکنانی از این دست از بین نرود.»


بازیکن سابق تراکتورسازی در مورد بحران ایجاد شده در باشگاه تراکتورسازی هم گفت: «البته جایز نیست من در مورد باشگاه تراکتور صحبت کنم اما به عنوان بازیکن سابق این تیم و اینکه چند سال در این تیم بازی کرده‌ام، می‌گویم که تراکتور دچار مشکل مدیریتی است. تیمی که در فصل گذشته تا 10 دقیقه پایانی قهرمان لیگ بود و برحسب اتفاقات قهرمانی را از دست داد در این فصل بیش از 8 تا 9 بازیکنش به یکباره کنار گذاشته می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد که این تیم مشکل مدیریتی دارد.»


نصرتی در ادامه تاکید کرد: «بازیکنان سرباز برای این تیم یک نعمت بزرگ است اما شما ببینید در کدامیک از تیم های مطرح چون بایرن مونیخ، بارسلون و رئال مادرید این همه تغییرات صورت می‌گیرد، در تیم بایرن مونیخ نهایتا سه بازیکن به این تیم اضافه شده و بارسلونا و رئال مادرید هم همین طور هستند، اینکه بازیکنان سرباز را به تیم مدعی چون تراکتور اضافه می‌کنند همین مشکلات را به وجود می‌آورد. برای این تیم نهایتا سه بازیکن سرباز کافی بود نه بیش از 13 بازیکن سرباز .»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته