دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1399 - 14:28
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از آموزش مجازی دوچندان شده است/ شفاف‌سازی امور دانشگاه با «سامانه آموزشیار»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با بیان اینکه شیوع کرونا ضرورت استفاده از آموزش‌های مجازی را دوچندان کرده است، شفاف‌سازی را از ویژگی‌های سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد.
کد خبر : 515155
photo_2018-04-11_08-08-39.jpg

محمدمهدی نادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در آزادشهر درباره راه‌اندازی سامانه آموزشیار در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: فعال شدن سامانه آموزشیار سبب مدیریت واحد در مدل شبکه‌ای یکپارچه، نظارت جامع آمار و یکپارچگی داده‌ها شده و همه فعالیت‌های واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی در مدل شبکه‌ای یکپارچه خواهد شد.


وی با قدردانی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برای راه‌اندازی سامانه آموزشیار عنوان کرد: در گذشته سیستم‌های آموزشی واحدهای دانشگاهی یکپارچه نبود و هر استانی دارای سامانه مجزا برای فعالیت‌های دانشجویی و دانشگاهی خود بود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با اشاره به مشکلات دانشجویان در زمان نبود یکپارچگی سامانه آموزشیار خاطرنشان کرد: سال‌های گذشته مشکلاتی برای نقل و انتقالات دانشجویان از واحد دانشگاهی یک شهر یا استان به شهر و استان دیگر پیش‌آمده که با راه‌اندازی این سامانه همه فعالیت‌های دانشجویی و دانشگاهی یکپارچه می‌شود.


نادری با بیان اینکه شیوع کرونا در کشور و منطقه ضرورت استفاده از آموزش‌های مجازی را دوچندان کرده است، گفت: در راستای خدمات و سرویس‌های ارزشمند آموزشی و پژوهشی به دانشجویان و توجه به کیفیت‌بخشی آموزش مجازی، سامانه آموزشیار می‌تواند خدمات و فعالیت‌های خوبی را به‌صورت یکپارچه ارائه دهد.


وی شفاف‌سازی را از ویژگی‌های سامانه آموزشیار برشمرد و اضافه کرد: این سامانه در قالب طرح نظام هوشمند و یکپارچه داده‌های دانشگاه آزاد اسلامی با هدف شفاف‌سازی، افزایش یکپارچگی سیستمی، کاهش تمرکزگرایی، راهبری مدل شبکه‌ای در دانشگاه راه‌اندازی شده و بخش بیشتر آن نیز برای فعالیت‌ها و برنامه‌های کلان دانشگاه طراحی شده و در حال اجراست.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با بیان اینکه این سامانه به‌عنوان بخشی از سیستم ERP جامع دانشگاهی راه‌اندازی شده است، ادامه داد: دانشجویان برای همه فعالیت‌های خود مانند تقسیط و سایر امور مالی، نقل‌وانتقال و ثبت دروس می‌توانند به آدرس اینترنتی edu.iau.ac.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته