دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1399 - 13:01
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بابل:

توجه به «سامانه آموزشیار» ضرورت دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در «سامانه آموزشیار» گام بزرگی برای ساماندهی و متمرکز کردن مسائل آموزشی، مالی و دانشجویی برداشت که این کار باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر : 515099
d1714a4d-5e16-4798-9376-14d60e3ac0cb.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل، سید‌میرالله حسینی صبح امروز در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با طرح یکپارچه‌سازی آموزش و ایجاد سامانه آموزشیار در سه بخش دانشجویی، استادان و کارکنان، گام بزرگی برای ساماندهی و متمرکز کردن مسائل آموزشی، مالی و دانشجویی برداشت که این کار باید مورد توجه قرار گیرد.


وی با بیان اینکه  جذب دانشجو در شرایط کنونی اولویت دارد، افزود:  جذب دانشجوی بدون آزمون، ارائه راهکار، پیشنهاد و جذب حداکثری دانشجو در سال ۹۹ با همکاری استادان و کارکنان به بهترین روش انجام گیرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل بیان کرد: این واحد دانشگاهی با برنامه‌ریزی برای دانشجویان سال ۹۹ درباره برگزاری کلاس مجازی و حضوری راهکارهای مناسبی ارائه داده و قابل انجام است.


حسینی نقش دانشجویان و کارکنان در ارتقای سطح علمی و پژوهشی را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: دانشجویان ولی‌نعمتان ما هستند و دانشگاهیان باید در پاسخ‌گویی و رفع مشکلات آنان اقدام کنند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب