دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1399 - 13:32
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان:

دانشگاه آزاد اسلامی با نقش‌آفرینی در فناوری حیات خود را تضمین می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) گفت: میزان نقش‌آفرینی دانشگاه آزاد اسلامی در فناوری ادامه حیات و پویایی این نهاد آموزشی را تضمین می‌کند.
کد خبر : 515131
c08d54a7-b8ae-44d5-ac30-9ce4d98f1f9b.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، پیام نجفی در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) اظهار کرد:‌ دارایی آینده دانشگاه آزاد اسلامی، وجود ملک و زمین و دارایی‌های اقتصادی نیست؛ بلکه میزان نقش‌آفرینی و سهم ما در فناوری است و به‌واسطه همین توانایی می‌توانیم ادامه حیات و پویایی دانشگاه آزاد اسلامی را تضمین کنیم.


وی افزود: از ابتدای همه‌گیری کرونا در کشور، همه تلاش همکاران برای حفظ نشاط و زنده نگه‌داشتن فضای پویای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان بوده و تاکنون با همت کارکنان این واحد دانشگاهی، کارنامه‌ای درخشان و درخور نام  برای این واحد دانشگاهی رقم خورده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با قدردانی از تلاش مضاعف همکاران در راه‌اندازی و توسعه آموزش مجازی در این واحد دانشگاهی گفت: وقوع شرایط سخت در آغاز ترم گذشته، حجمی سنگین و تجربه نشده برای آموزش عالی کشور به وجود آورد که در این واحد دانشگاهی هم مانند دیگر مراکز آموزشی، شاهد بروز مشکلات و بحران‌های ناشی از این شرایط بودیم؛ اما با همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان و اعضای هیئت علمی متعهد، این واحد دانشگاهی جزء واحدهای پیشتاز در آغاز آموزش مجازی در استان و کشور بود.


نجفی خاطرنشان کرد: تجارب ارزنده‌ای را که در این ایام به دست آوردیم، حفظ کرده و با قوت تمام برای خدمت‌رسانی و گسترش رضایتمندی عمومی گام برمی‌داریم. با نگاهی به گذشته و میزان تأثیر دانشگاه آزاد اسلامی در رشد و توسعه کمی و کیفی علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی هر شهر و دیار، تلاش برای تداوم فعالیت اجتماعی اثربخش دانشگاه آزاد اسلامی را سرلوحه فعالیت خود قرار می‌دهیم.


سرمایه‌سازی دانشگاه آزاد اسلامی با تربیت نیروی متخصص


وی عنوان کرد: ارزیابی دائمی و شناخت نقاط قوت و ضعف هر بخش جزء الزامات شغلی است و انتظار می‌رود که از این ظرفیت عظیم علمی و اجتماعی، با عملکردی شایسته استفاده و محافظت کنید و توجه داشته باشید که عملکرد کارکنان هر مجموعه و میزان رضایتمندی، ذهنیت مثبت یا منفی عمومی به آن مجموعه را شکل می‌دهد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به آغاز همکاری‌های چندجانبه در راستای اجرایی‌شدن طرح پویش و اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان تأکید کرد: نهال نوپای تربیت نیروی متخصص از میان دانشجویان برای صنایع و بنگاه‌های تولیدی، تجاری و خدماتی نیاز به حمایت و مساعدت تک‌تک همکاران دارد و توجه به سرمایه‌گذاری و تمرکز در این مقوله می‌تواند به‌عنوان موتور پیشران تعاملات اجتماعی و سرمایه ساز دانشگاه آزاد اسلامی ایفای نقش کند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته