واحد مشاوره و مددکاری کلانتریها باید فعال، پویا و تاثیرگذار باشند
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار حسین رحیمی با تاکید بر اینکه دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری ها باید فعال، پویا و تاثیرگذار باشند، بیان کرد: بطور حتم اگر دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری ها بتوانند ماموریت خود را به خوبی انجام دهند شاهد حل و فصل بیشتر و بهتر مشکلات مراجعان و همچنین کاهش چشمگیر اطاله دادرسی خواهیم بود.
وی با تاکید بر اینکه مراکز مشاوره و مددکاری باید در راس برنامه های روسای کلانتری ها باشند، گفت: دوایر مشاوره و مددکاری باید جایگاه واقعی و تاثیرگذار خود را که در حقیقت ایجاد مصالحه ای منطقی و پایدار بین دو طرف دعوا می باشد را پیدا کنند.
رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه کلانتری ها باید مامن و ملجا مردم باشند و به مشکلات مردم با دقت و سرعت رسیدگی کنند، عنوان داشت: کلانتری ها ویترین و نماد نیروی انتظامی هستند از این رو کلانتری ها باید از هر نظر الگویی شایسته باشند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه کلانتری نمی بایست دچار روزمرگی شوند بلکه باید فعال، پر انرژی و پر تحرک باشند و در راه خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات مراجعان نهایت تلاش خود را بکار ببندند، گفت: باید در اسرع وقت به پرونده های مردم رسیدگی شود و هیچ پرونده ای نباید بلاتکلیف و بدون فرجام لازم در کلانتری وجود داشته باشد.
سردار رحیمی افزود: ماموریت ها باید به درستی انجام شود و مردم باید از عملکرد کلانتری ها رضایت لازم را به دست آورند و این میسر نمی شود مگر با همتی مضاعف و اینکه ماموران ما در کلانتری ها مشکل مردم را مشکل خود بدانند.
این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه در کلانتری ها باید داد مظلوم از ظالم ستانده شود، اظهار کرد: باید در کلانتری ها مجاهدانه تلاش نمائیم بگونه ای که کسانی که به کلانتری ها مراجعه می کنند باید راضی از کلانتری بیرون بروند.
وی با تاکید بر اینکه امنیت پایه و اساس همه فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و... است، بیان داشت: پایه و اساس و شالوده این امنیت توسط کلانتری ها در جامعه ساری و جاری می شود از این رو اگر کلانتری ها ماموریت خود را به درستی انجام دهند شاهد تسریع این مهم در جامعه خواهیم بود.
انتهای پیام/4148
انتهای پیام/