دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1399 - 13:08
قنبری به آنا خبر داد؛

راه‌اندازی سامانه مدیریت یادگیری در مدارس سمای زنجان

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان از راه‌اندازی سامانه مدیریت یادگیری مختص مدارس سمای زنجان خبر داد.
کد خبر : 514825
IMG_1762.JPG

عباس قنبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در زنجان از راه‌اندازی سامانه مدیریت یادگیری مختص مدارس سمای زنجان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته سامانه مدیریت یادگیری در تمام مدارس سمای زنجان راه‌اندازی شده و در حال بهره‌برداری است.


وی با بیان اینکه سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی یا سیستم (LMS) یک برنامه نرم‌افزاری تحت وب است، عنوان کرد: این سیستم آموزش مجازی به‌منظور برنامه‌ریزی، اجرا و ارزشیابی فرآیند آموزشی دانش‌آموزان مورد استفاده قرار می‌گیرد.


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان ادامه داد: سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی به مدرس امکان تولید و ارائه محتوا، نظارت بر مشارکت دانش‌آموز و ارزشیابی از عملکرد دانش‌آموز را می‌دهد.


قنبری یادآور شد: سیستم مدیریت یادگیری این امکان را به دانش‌آموزان می‌دهد که از ارتباط دوطرفه مانند گفتگو‌  و کنفرانس ویدئویی برای بحث و تبادل‌نظر استفاده کنند.


وی با تأکید بر اینکه این سامانه‌ می‌تواند موجب بهبود شیوه‌های آموزش سنتی و صرفه‌جویی در وقت و هزینه کاربران شود، بیان کرد: این سیستم به مدرسان، مدیران و دانش‌آموزان  این امکان را می‌دهد که به‌خوبی مواردی مانند ثبت‌نام، تولید محتوا، ارزشیابی، ثبت بازخورد و ... را مدیریت کنند.


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با یادآوری اینکه کلاس آموزشی استفاده از این نرم‌افزار و آشنایی با مدیریت کلاس مجازی و تولید محتوا برای آموزگاران و دبیران مدارس سمای زنجان برگزار شده است، توضیح داد: در این کلاس‌های آموزشی تمام کادر آموزشی مدارس با این برنامه آشنا شده و برای مدیریت کلاس مجازی آماده شده‌اند.


قنبری اضافه کرد: از طرفی به‌دلیل احساس نیاز، جلسات آشنایی اولیا و دانش‌آموزان با سامانه مدیریت یادگیری مدارس سما نیز برگزار شد.


وی خاطرنشان کرد: در این جلسات با معرفی برنامه‌های آموزشی مدارس سما در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا، بخش فنی سامانه مدیریت یادگیری مدارس سما نیز آموزش داده شد.


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان به آنا گفت: در این جلسات آموزشی، خدمات مشاوره‌ای در راستای ارتقای کیفیت آموزش مجازی و تبیین وظایف خانواده‌ها در این زمینه ارائه شد.


قنبری اظهار کرد: این جلسات با رعایت بهداشت و اجرای پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حضور محدود و مدیریت‌شده اولیا برگزار شد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته