دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1399 - 12:33

پشت پرده اعتراض سرمربی به خرید باشگاه لیگ برتری/ وقتی یک واسطه همه کاره باشگاه می‌شود

مدیرعامل باشگاه لیگ برتری بعد از جذب یک بازیکن از لیست سرمربی به شکل عجیبی مورد اعتراض وی قرار می‌گیرد.
کد خبر : 514815
fasfsfdsfds.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه ذوب‌آهن بعد از رفتن سعید آذری دستخوش تغییرات مدیریتی متعددی در چند ماه اخیر شده است و در حال حاضر در شرایطی بسر می‌برد که همه تصمیمات مهم توسط یک واسطه انجام می‌گیرد.


پیش از این در خبرها داشتیم باشگاه ذوب‌آهن چند ماه  پیش عضوی را در هیئت مدیره خود دید که این فرد تا قبل از آن یک واسطه بود و اتفاقا برای تیم پرطرفدار پایتخت هم سرمربی خارجی استخدام کرد. بماند که این فرد با مدیرعامل وقت باشگاه تهرانی به مشکل خورود تا جاییکه سرمربی اشاره شده در نیم فصل جایش را به مربی داخلی داد.


واسطه اشاره شده به محض حضورش در باشگاه ذوب‌آهن، لوکا بوناچیچ را به این تیم آورد. مربی که خیلی‌ها او را حداقل در فوتبال ایران تمام شده می‌دانستند. با رفتن لوکا و ممنوعیت حضور مربی خارجی، گزینه داخلی وی به عنوان سرمربی جدید ذوب‌آهن مشخص شد. در حالی که مدیران این باشگاه تمایل زیادی داشتند تا مهدی تارتار را به عنوان سرمربی سبزپوشان انتخاب کنند.


به ماند که تعدادی از ستاره‌های ذوب‌آهن از وضعیت آشفته‌باز باشگاه‌شان نهایت استفاده را برده و براحتی جدا شدند.


روز گذشته باشگاه ذوب‌آهن بازیکنی به نام حسین ابراهیمی را به خدمت گرفت. بازیکنی که به یکباره اعلام شد؛ در لیست سرمربی نبوده اما سرپرست باشگاه اقدام به جذب وی کرده است.


اینکه چرا رحمان رضایی مخالفت خود را با این خرید اعلام کرد را باید در جای دیگری جست‌وجو کرد. گویا در این انتقال آقای واسطه نقشی نداشته و به همین خاطر باید آن را منتفی شده دانست.


اینکه باشگاه ریشه‌دار و با تشکیلاتی چون ذوب‌آهن به این شکل تحت فرمان یک واسطه قرار گرفته است واقعا جای تعجب دارد. هر چند به زودی باید شاهد انتخاب این فرد به عنوان مدیرعامل ذوب‌آهن هم باشیم!


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته