دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 شهريور 1399 - 00:05

از اعتراض هواداران به مدیران بالادستی تا جدایی مشکوک بازیکنان/ در باشگاه ذوب‌آهن چه خبر است؟ +عکس

درحالی رخ دادن اتفاقات عجیب در ذوب‌آهن ادامه دارد که هواداران این تیم در فضای مجازی اعتراض‌ و درخواست‌شان را به گوش مدیران بالادستی این شرکت رسانده‌اند. 
کد خبر : 511318
lionelmessi-cropped_gum0xa9h7juk1h70llvxf0e1z.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، این روزها در باشگاه ذوب‌آهن چه خبر است؟! این سوالی است که خیلی از اهالی فوتبال را متعجب و هواداران این تیم را نگران کرده است. ذوب‌آهن که همین سال گذشته بهترین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود و در سال‌های قبل عنوان های مهمی مثل دومی لیگ برتر، قهرمانی جام حذفی و غیره را کسب کرده بود در هفته آخر فصل نوزدهم از سقوط به دسته پایین تر فرار کرد. 


جدا از ناکامی گاندوها در فصل گذشته، روند این تیم بعد از پایان فصل هم عجیب و ناامیدکننده طی می‌شود. درحالی که چیزی از آغاز نقل و انتقالات تابستانی نگذشته است، دانیال اسماعیلی ‌فر و احسان پهلوان با فسخ یکطرفه قرارداد از این باشگاه جدا شده‌اند، اما چگونه؟ 


این بازیکنان بعد از سپری کردن خدمت سربازی در تراکتور به ذوب‌آهن برمیگردند و با آنها قراردادی برای یک فصل و نیم امضا می‌شود اما در قرارداد این بازیکنان که با امضای جواد محمدی مدیرعامل پیشین باشگاه ثبت شده است برای نیم فصل سال دوم مبلغی درنظر گرفته نمی‌شود تا آنها به راحتی از ذوب‌آهن و به صورت یکطرفه جدا شوند. 


پیش از این نیز با جدایی ارسلان مطهری چنین کلاه گشادی برای مسائل مالی بر سر مدیران ذوب‌آهن رفته بود. این درحالی است که در زمان مدیریت سعید آذری،  مرتضی تبریزی درحالی که نیم فصل دیگر با باشگاهش قرارداد داشت، با مبلغ یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان به استقلال فروخته شد ولی الان در مدیریت جدید این باشگاه ٣ بازیکن که از آنها با عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات یاد می‌شود به راحتی و بدون اینکه چیزی دست ذوب‌آهن را بگیرد از این باشگاه جدا شده‌اند. یعنی ذوب‌آهن علاوه بر ضرر فنی برای از دست دادن این بازیکنان، ضرر مالی را نیز متحمل شده است. 


این درحالی است که شنیده می‌شود واسطه‌ها در انتقال این بازیکنان در باشگاه ذوب‌آهن نقش اصلی را ایفا کرده‌اند، افرادی که با این اتفاقات ذوب‌آهن رابه مرز نابودی نزدیک کرده‌اند. 


از سویی دیگر هنوز مدیرعامل و سرمربی تیم نیز مشخص نشده‌اند. علاوه بر این سرپرست و چند عضو اصلی این باشگاه بازنشسته هستند و طبق قوانین باید میزهای‌شان را ترک کنند. همه این مشکلات باعث شده تا امید زیادی به بازگشت ذوب‌آهن به شرایط ایده‌آل و آرمانی وجود نداشته باشد. 


باشگاه ذوب‌آهن زیرمجموعه شرکت‌های سرمایه‌گذاری صدرتامین و شستا به حساب می‌آید و در این شرایط به نظر می‌رسد افرادی مانند غلامرضا سلیمانی و محمد رضوانی‌فر به عنوان مدیران این شرکت‌ها باید به موضوع ورود کنند و ذوب‌آهن را به مسیر صحیح برگردانند.


 هواداران ناراضی ذوب‌آهن اعتراض‌شان را زیر یکی از پست‌های صفحه اینستاگرامی شرکت شستا نشان دادند. تا این لحظه بیش از دو هزار نفر با ارسال کامنت خواستار تغییرات در شرکت و باشگاه ذوب‌آهن شده‌اند. 


ذوب‌آهن


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته