دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1399 - 15:17
لوکا بوناچیچ:

کیفیت بازیکنان ذوب‌آهن شکست پرسپولیس در خانه‌اش است/ تفکری جز برتری بر نساجی نداریم

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: بازیکنان ما کیفیت بالای خود را با شکست پرسپولیس در خانه‌اش نشان دادند.
کد خبر : 507996
15962229196323.jpeg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نساجی مازندران اظهار کرد: هیچ تفکری به جز بردن یا مساوی را مقابل نساجی نداریم. چون جایگاهی که داریم به ما اجازه نمی‌دهد در بازی فردا جدی نباشیم.


وی افزود: تیم ما توانایی لازم فنی را دارد که فردا بتوانیم نتیجه بسیار خوب و مورد نظرمان را بگیریم. با توجه به امکانات آنالیزی و اطلاعاتی که در دست داریم، نساجی را می‌شناسیم. از مهاجمان بسیار خوبی برخوردار هستند. آن‌ها قدرتی و جنگنده بازی می‌کنند، درگیر می‌شوند و پاس‌های بلند و مستقیم زیاد می‌دهند. از طرفی ضعف‌هایی هم دارند که تلاش می‌کنیم از ‌آن‌ها استفاده کنیم.


سرمربی تیم ذوب‌آهن درباره برتری شاگردانش برابر پرسپولیس تصریح کرد: فکر می‌کنم خود بازیکنان ما متوجه شدند کیفیت لازم را دارند که حتی پرسپولیس را هم در خانه‌‌اش ببرند و این را ثابت کردند. در واقع توانایی‌هایی داشتند که خودشان هم نتوانستند از ابتدای لیگ از آن استفاده کنند که در آن بازی خوشبختانه اتفاق افتاد. اینکه قهرمان را در زمین خودش ببرید نشان می‌دهد تیم ما واقعاً توانایی لازم را داشته که خیلی بهتر از این در بازی‌های قبلی ظاهر شود.


وی در خصوص شرایط کنونی ذوب‌آهن عنوان کرد:‌ ما برای بازی فردا بدون توجه به مشکلاتی که به خاطر نداشتن بعضی از بازیکنان داشتیم کاملا آماده هستیم. برای بازی فردا آماده و امیدوار هستیم. خیلی امیدوارم بازیکنان همه وظایف محوله را به نحو احسن انجام بدهند. 


بوناچیچ در واکنش به اینکه بازی با نساجی روی چمن مصنوعی است، تأکید کرد: نساجی با توجه به اینکه تنها تیمی است که در چمن مصنوعی بازی می‌کند، به نوعی یک برتری از قبل در جیبش دارد. این تیم به بازی در چمن مصنوعی عادت دارد اما ما نداریم. ما همیشه روی چمن طبیعی تمرین می‌کنیم و خیلی راحت نیست که شما ناگهان همان کار را به نحو احسن روی چمن مصنوعی انجام بدهید. ولی به هرحال قانونی است که گذاشته شده و ما هم مثل بقیه تیم‌ها باید بازی را انجام بدهیم. 


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته