دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1399 - 15:19
سعیدی‌اصل:

50 میلیارد ریال از مطالبات بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار پرداخت شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار گفت: بالغ‌بر 50 میلیارد ریال از مطالبات بازنشستگان این واحد دانشگاهی با فراهم‌شدن منابع مالی پرداخت شد.
کد خبر : 514600
_MG_8778-02.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سبزوار، محمدرضا سعیدی‌اصل در جمع تعدادی از کارکنان بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار با بیان اینکه تاکنون نزدیک به 36 کارمند این واحد دانشگاهی به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده برای پرداخت مطالبات بازنشستگان دانشگاه اظهار کرد: با فراهم‌شدن منابع مالی و دریافت مجوزهای لازم، معوقات بازنشستگان خدوم و تلاشگر این واحد دانشگاهی به مبلغ حدودی 50 میلیارد ریال پرداخت شد.


وی با تأکید بر اینکه جایگاه کارکنان بازنشسته رفیع و ارزشمند است،‌ افزود: امیدواریم در سایه استفاده از تجربیات ارزنده این کارکنان خدوم که بهترین سال‌های عُمر خود را در سنگر علم و دانش، سپری کرده‌اند برای تحقق اهداف عالی دانشگاه گام برداریم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار با بیان اینکه مقدمات لازم برای اختصاص محلی به‌عنوان کانون بازنشستگان این واحد دانشگاهی که باعث حضور بیشتر آنان در محیط دانشگاه و هم‌افزایی نظرات و تجربیات آنان می‌شود، گفت: بر این باوریم بازنشستگی فصل نوینی از زندگی و آغازی برای زندگی با شیوه و ایده‌های جدید است و امیدواریم این دوران جدید از پربارترین و بانشاط‌ترین مراحل زندگی همکاران بازنشسته‌مان باشد.


به گزارش آنا، آیین تکریم از بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با اهدای لوح سپاس، یک جلد کلام‌الله مجید و یک سکه بهار آزادی به کارکنان بازنشسته این واحد دانشگاهی خاتمه یافت.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته