دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1399 - 09:18

تأسیس کانون دانش‌آموختگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران کلید خورد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، از تأسیس و راه‌اندازی کانون دانش‌آموختگان و افزایش مهارت نیروی انسانی به‌عنوان یکی از اولویت‌های این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 514724
1600055962-img-5126.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، علیرضا خوشدل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از راه‌اندازی کانون فارغ‌التحصیلان در سال تحصیلی جدید و افزایش مهارت نیروی انسانی به‌عنوان یکی از اولویت‌های این دانشگاه خبر داد.


وی گفت: این کانون باهدف ایجاد تعامل سازنده فارغ‌التحصیلان با دانشگاه خودشان و هم‌افزایی بیشتر در سایه مهارت‌آموزی در دوران تحصیل تشکیل خواهد شد و امید است با همراهی همه دانشجویان تأسیس کارگروه‌های تخصصی در این کانون و برگزاری دوره‌های مهارتی در حوزه سلامت آغاز شود.


خوشدل اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های راهبردی اتخاذشده در سال تحصیلی جدید تلاش خواهیم کرد تا زمینه حضور دانشجویان در امور آموزشی و پژوهشی را فراهم آورده تا شاهد تحولی فراگیر در امور دانشجویی باشیم.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تصریح کرد: دوران دانشجویی دوران شکوفایی استعدادهاست و این کانون می‌تواند مرکز خلاقیت و نوآوری و تجاری‌سازی ایده‌های جدید در عرصه‌های مختلف و کسب‌وکارهای مرتبط با حوزه سلامت باشد.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته