دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1399 - 16:37
وزیر کشور سابق عراق:

آمریکا عامل صهیونیست حملات تروریستی بغداد را فراری داد

وزیر کشور سابق عراق از اقدام امریکایی‌ها در آزادسازی فردی اسرائیلی که در پرونده‌های تروریستی در بغداد دخیل بود خبر داد.
کد خبر : 514340
الزبیدی-696x470.jpg

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا به نقل از میدل ایست نیوز، «باقر جبر الزبیدی» از اقدام امریکایی‌ها در آزادسازی فردی اسرائیلی و دخیل در پرونده‌های ترور و حملات طائفی در بغداد خبر داد.


شخصی اسرائیلی و دارای تابعیت امریکایی به نام «فادی اللحدی» که یکی از کاخ‌های صدام در منطقه الخضراء توسط ارتش امریکا در اختیار وی قرار داده شده و تحت حمایت و حفاظت امریکا قرار دارد، در ترورها و حملات طائفی دست داشته است.


الزبیدی در ادامه بدون اینکه اشاره‌ای به تاریخ دقیق این حملات کند، افزود: فرماندهان امنیتی در وزارت کشور که به دنبال هویت شخصی نامعلوم بودند، توانستند وارد کاخ صدام شوند و اطلاعاتی از فرد نام برده به دست آورند. معلوم شد وی اقدام به چند عملیات گسترده انفجاری در مناطق سنی‌نشین و شیعه‌نشین با هدف فتنه‌آفرینی طائفی و با کمک سعودی‌ها و تونسی‌ها کرده است.


وی در پایان اظهار داشت: وزارت کشور اللحدی را دستگیر کرد و توانست بیش از 74 هزار پرونده در رابطه با دست داشتن وی در عملیات تروریستی به دست آورد، اما نیروهای امریکایی به مقر وزارت کشور یورش بردند و اللحدی را آزاد کردند.


اللحدی در ادامه به همراه هفت نفر دیگر به اضافه 120 هزار پرونده در رابطه با اقدامات تروریست‌ها در عراق از فرودگاه بغداد با هواپیمایی خصوصی فراری داده شد.


انتهای پیام/4106/4153/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته