دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تونی اولیویرا: مخالفانم را در تبریز نا‌امید می‌کنم/ اگر با من مشکل دارند عوضم کنند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: همه باید با من صادق باشند تا بتوانم کارم را به درستی انجام دهم هرچند که در تبریز مخالفانی دارم.
کد خبر : 51429

تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد حواشی این روزهای تیم تراکتور و توقف مقابل سیاه جامگان و آینده‌ای که برای تیمش متصور است صحبت کرد. متن کامل این مصاحبه را در زیر می خوانید:


* تساوی‌ تراکتورسازی مقابل سیاه‌جامگان در هفته دورازدهم لیگ برتر، پنجمین تساوی خانگی تیم شما را در رقابت‌های امسال رقم زد.


-در بازی برابر سیاه‌جامگان من از عملکرد همه بازیکنانم راضی هستم، آنها تلاش خود را کردند، اگر بازی را دیده‌ باشید مقابل این تیم در نیمه اول باید کار را تمام می‌کردیم، اما متاسفانه بازیکنانم در زدن ضربات آخر بی‌دقتی کردند. البته دروازه‌بان آنها چندین موقعیت خوب را از بازیکنان تراکتور گرفت. در همین بازی شاهین ثاقبی می‌توانست دو بار دروازه حریف را باز کند اما بدشانسی هم دامن او را گرفت و هم تراکتورسازی را. من از بابت بدشانسی تیمم ناراحتم اما این بازی دیگر تمام شد و من حالا به بازی با ملوان فکر می‌کنم.


*عدم نتیجه گیری تراکتور سازی تا پایان هفته دوزادهم شایعه برکناری‌شما را دوباره مطرح کرده‌است.


-برای اینکه تراکتور نتیجه بگیرد هر کاری که لازم بود را انجام داده‌ام. من که نمی توانم به جای بازیکنم وارد زمین شوم و گل بزنم. وقتی تیمی چنین نتایجی می‌گیرد باید مدیریت باشگاه جلو بیاید و با من در مورد این مشکلات جلسه بگذارد، اگر با من مشکل دارند می توانند من را عوض کنند وگرنه من به کارم ادامه می دهم و جلو می روم.


*به نظر می رسد در تبریز مخالفانی دارید؟


-بله، می‌دانم در تبریز کسانی مخالف من هستند، آنها می‌خواهند نقاط ضعف من را ببینید و شکست من را شاهد باشند اما من کارم را انجام خواهم داد و آنها در آینده‌ای نزدیک با دیدن پیروزی‌های من ناامید خواهند شد.


*قرار است در نیم فصل تعدادی از بازیکنان سرباز تراکتور سازی از تیم جدا شوند.


- زمانی‌ که به این تیم آمدم نمی‌دانستم چند بازیکن تراکتور سرباز هستند و قرار است در نیم فصل از جمع ما جدا شوند. فرید کریمی از بین ما رفت، او مقابل صبا بازی کرد و بعد از آن بازی پیش من آمد و تشکر کرد و به تیم صبا برگشت. حالا هم آقایی و نریمان جهان و بختیار رحمانی و حمودی چنین شرایطی دارند و به زودی از تراکتورسازی جدا می‌شوند.‌


*با توجه به این موضوع، ادامه کار برای تراکتورسازی مشکل نمی‌شود؟


-واقعیت این است من در این شرایط، کاری نمی‌توانم انجام دهم و باید کار را ادامه بدهیم. البته باشگاه قول داده‌ است در نیم فصل در خصوص جذب بازیکنان جدید اقدام کند که این موضوع باز هم عدم هماهنگی را در تیم ما ایجاد می‌کند.


*با توجه به شرایط تراکتور و مشکلاتی که این تیم دارد آیا می توان به حضور این تیم در بین تیم‌های بالانشین جدول امیدوار بود؟


-ما بازیکنانی داریم که هر کدام به تنهایی می‌توانند نتیجه یک بازی را تغییر دهند. مقابل ذوب‌آهن تیمی را به یاد دارید که به اندازه تراکتور خوب بازی کرده باشد؟ تراکتور پتانسیل زیادی دارد اما هنوز نتوانستیم از این قابلیت‌ها و پتانسیل موجود خوب بهره‌برداری کنیم. من از این نتایج راضی نیستم اما تیم امروز من از تیمی که مقابل نفت در ابتدای فصل و یا تیمی که در برابر پرسپولیس بازی کرد، پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است اما با جدایی بازیکنانی که قرار است از تیم بروند مشکلات ما دوباره شروع می‌شود و من از این بابت ناامید هستم.


*مشکلات مالی در عدم نتیجه گیری تیم تراکتور تاثیر دارد؟


-من این مشکلات را با مدیر باشگاه در میان گذاشته ام و امیدوارم آنها نسبت به حل آن اقدام کنند.


*از شما نقل شده که از باشگاه برای مطالبات چند فصل گذشته شکایت کرده‌اید؟


-از فصل قبل مطالباتی را از باشگاه دارم اما بدون تردید این مشکلات بین وکیل من و باشگاه حل و فصل خواهد شد.


*در روزهایی که منتقدان به شدت از عملکرد شما انتقاد می‌کردند فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد از شما حمایت کرد.


-من از فراز تشکر می کنم، او مربی جوان و بزرگی است و او را دوست دارم. من کارم را انجام می دهم و سعی می کنم هر روز کارم را بهتر از روز گذشته انجام بدهم، ولی این من نیستم که باید ضربه سر را بزنم یا سانتر کنم و یا من نیستم که گل را خراب می کنم، همه باید با من صادق باشند همانگونه که کمالوند صادقانه حرف می زند بقیه هم باید با من صادقانه حرف بزنند تا کار را به درستی جلو ببریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب