دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1399 - 13:14
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان:

برنامه‌های آموزنده فرهنگی در قالب‌های جذاب به مخاطبان ارائه شود

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت:‌ تنوع و جاذبه ارائه مطالب گوناگون ایجاب می‌کند که برنامه‌های آموزنده فرهنگی نیز در قالب‌های جذاب و دلنشین بنا به ذائقه مخاطبان ارائه شود.
کد خبر : 514265
WhatsApp Image 2020-09-12 at 11.49.54.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کاشان، محمد ناصحی صبح امروز در کارگاه توانمندسازی کارشناسان و فعالان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان اظهار کرد: تنوع و جاذبه ارائه مطالب گوناگون ایجاب می‌کند که به بهترین شکل ممکن در کنار آموزش دروس دانشجویان، برنامه‌های آموزنده فرهنگی نیز در قالب‌های جذاب و دلنشین بنا به ذائقه مخاطبان ارائه شود.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان  با اشاره به تأکید فراوان مقام معظم رهبری برای حضور فعال و سازنده در فضای مجازی بیان کرد: کارشناسان فرهنگی و دانشجویی و مدیران کانون‌های دانشجویی باید خود تسلط نسبی به نرم‌افزارهای لازم داشته باشند و هدف از برگزاری این دوره‌ها که در مقاطع گوناگون ادامه خواهد داشت نیز در حقیقت همین است.


به گزارش آنا، در این کارگاه اپلیکیشن‌های تدوین فیلم و عکس مبتنی بر اندروید توسط سعید خلج دانش‌آموخته رشته مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان به حاضران آموزش داده شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته