دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1393 - 10:13
رئیس واحد تویسرکان:

مهندسان و پژوهشگران مشهور با رتبه‌های بالای علمی از دانشگاه آزاد فارغ‌التحصیل شده‌اند

رئیس واحد تویسرکان گفت: تعداد مهندسان و پژوهشگران بنامی که از دانشگاه آزاد با رتبه‌های بالای علمی فارغ التحصیل شده‌اند و در داخل و خارج از کشور مشغول بکار شده‌اند به نسبت از همه دانشگاه‌های دولتی بیشتر است.
کد خبر : 5141

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مجتبی بابایی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان خوابگاه دخترانه کوثر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان است و سهم دانشگاه آزاد در تولیدات علمی کشور از همه دانشگاه‌های دولتی و پیام نور و غیر انتفاعی بیشتر است.


وی ادامه داد: تعداد مهندسان و پژوهشگران بنامی که از این دانشگاه با رتبه‌های بالای علمی فارغ التحصیل شده‌اند و در پژوهشکده و دیگر جا‌ها در داخل و خارج از کشور مشغول بکار شده‌اند به نسبت از همه دانشگاه‌های دولتی بیشتر است؛ اینها مواردی است که باید از طُرُق مختلف از جمله دانشجویان در همه جا، داخل و خارج از محیط دانشگاه آزاد به اطلاع عموم جامعه برسد تا همه از خدمات شایان دانشگاه آزاد اسلامی در سطح ملی و حتی جهانی مطلع شوند.


رئیس واحد تویسرکان در ادامه با تبریک به مناسبت میلاد زینب کبری (س) به تمامی دانشجویان گفت: اگرچه سالروز حضرت زینب (س) را روز پرستار می‌نامند و این روز را به پرستاران تبریک می‌گوئیم اما زینب کبری (س) فقط الگوی پرستاران نیست و همه باید ایشان را الگوی خود قرار دهیم و همه باید از دین و مذهبمان همچون حضرت زینب (س) پرستاری کنیم.


بابایی درخصوص انتخاب سالروز میلاد این بانوی بزرگ به عنوان روز پرستار، افزود: این بدان علت است که آن حضرت نیز پرستار بود و این خود اهمیت شغل پرستاری را نشان می‌دهد.


وی گفت: در نگاه اول مهم‌ترین ویژگی حضرت زینب پرستاری بیماران و زخمی‌های حادثه است و اما مهم‌تر از آن پرستاری آن حضرت از قیام و نهضت عاشورا بعد از حادثه کربلا است که واقعاً و همانگونه که مشهور است کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود و تکمیل کننده قیام امام حسین (ع) افشاگری های حضرت زینب (س) بود.


در ادامه نوبت به بیان خواسته‌ها، سوالات و مسائل و مشکلات دانشجویان در رابطه با مسائل خوابگاه و دانشگاه شد و هر یک از دانشجویان مسائلی را بیان کردند و خواستار رسیدگی بیشتر مسئولان به در خواست‌هایشان شدند و اعضاء هیئت رئیسه نیز به سوالات دانشجویان پاسخ دادند و در رابطه با حل بعضی مشکلات قول مساعد دادند.



در پایان نیز به دانشجویانی که در مسابقه حضوری شرکت کرده و برنده شده بودند هدایایی اهدا شد و پس از پایان جلسه اعضاء هیئت رئیسه در بازدید از محوطه خوابگاه، آشپزخانه و نمازخانه و سالن های ورزشی، مطالعه و کتابخانه خوابگاه از نزدیک با مشکلات و نیاز‌ها دانشجویان آشنا شدند.


جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان خوابگاه دخترانه کوثر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان عصر دیروز به همت حوزه فرهنگی این دانشگاه و به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت زینب کبری (س) و با حضور اعضای هیئت رئیسه با هدف استماع و پیگیری مشکلات رفاهی، آموزشی و فرهنگی دانشجویان و آگاهی بخشی از وظایف و مقررات خوابگاهی در محل نمازخانه خوابگاه دخترانه کوثر برگزار شد، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء حجت الاسلام بت شکن مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) روز پرستار را به تمامی دانشجویان از جمله دانشجویان رشته پرستاری تبریک گفت. پس از آن مولودی خوانی یکی از مداحان اهل بیت بود که اشعاری را در مدح حضرت زینب کبری (س) خواند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب