دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1399 - 16:56
مدیرکل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد؛

لزوم ایجاد فضای مناسب برای نقد مسئولان و تقویت روحیه پرسشگری دانشجویان

مدیرکل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی بر ضرورت ایجاد فضای مناسب برای نقدکردن مسئولان از سوی دانشجویان و تقویت روحیه پرسشگری تأکید کرد.
کد خبر : 513966
00001.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دماوند، محمد روزبهانی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، سیاست‌ها و اولویت‌های جدید حوزه فرهنگی دانشگاه را تبیین کرد و با تأکید بر ضرورت اولویت‌بندی با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای، خاطرنشان کرد که رسالت ما اثرگذاری بر اقشار مؤثر در حوزه فرهنگی اعم از استادان، دانشجویان فعال فرهنگی، فضای مجازی و رسانه و ... است.


وی توجه ویژه و خوانش مستمر هفت محور بیانیه گام دوم در برنامه‌های فرهنگی را یادآور شد و بر ضرورت ایجاد فضای مناسب برای نقدکردن مسئولان از سوی دانشجویان و تقویت روحیه پرسشگری تأکید کرد.



سیدحمید مهدیون معاون اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی نیز بر ضرورت کار تشکیلاتی و هم‌افزایی در این راستا و آسیب‌های فردی عمل‌کردن تأکید کرد.


محمود سفری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند هم بر اهتمام جدی این دانشگاه در عرصه فرهنگی تأکید و پاره‌ای مشکلات را بیان کرد.


مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسات جداگانه دیگری نیز با اعضای هیئت مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و فعالان فرهنگی واحد دماوند دیدار کرد و به گفتگوی دوسویه با آنان پرداخت.



انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: محمد روزبهانی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب