دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1399 - 12:17
قاسمی پیربلوطی:

اهانت به پیامبر اکرم(ص) نشان‌دهنده عجز دشمنان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس گفت: اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله نشان‌دهنده عجز دشمنان مقابل مسلمانان است.
کد خبر : 513896

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرقدس، جمعی از کارکنان، استادان و دانشجویان تشکل‌های دانشجویی و بسیجیان با حضور در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس اعتراض خود را به اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس قرآن کریم و رسول مکرم اسلام‌ صلّی الله علیه و آله ابراز کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس در حاشیه این گردهمایی با اشاره به اقدام مجدد نشریه «شارلی ابدو» در اهانت به ساحت مقدس رسول مکرم اسلام صلّی الله علیه و آله گفت: نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» پنج سال پیش به پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله اهانت کرد و امروز دوباره همان تصاویر مستهجن را چاپ و نشر می‌کند.


عبدالله قاسمی پیربلوطی عنوان کرد: رئیس جمهور فرانسه می‌گوید ما حرکت این نشریه را محکوم نمی‌کنیم؛ دلیل این واکنش ترس از برنامه جهانی مسلمانان و ملت‌های مسلمان است.


امروز دشمنان اسلام با خواندن آیات قرآن جنایت می‌کنند


وی اضافه کرد: امروز دشمنان اسلام با خواندن آیات قرآن آدم می‌کشند، جنایت می‌کنند و وقتی نتیجه‌ای از جنایت خود نمی‌‌بینند با تصاویر موهن به پیامبر اعظم صلّی الله علیه و آله اهانت می‌کنند.



عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: اهانت بزرگ نشریه فرانسوی نشان می‌دهد که این رفتار غرض‌ورزی با مسلمانان بوده و هراس از اقبال مردم کشورهای غربی به‌خصوص آمریکای لاتین به دین اسلام است. 


قاسمی پیربلوطی تأکید کرد: از سوی دیگر شاهد حضور رژیم صهیونیستی در منطقه با چراغ سبز دولت بی‌کفایت امارات هستیم و عمل زشت دولتمردان امارات در عادی‌سازی رابطه با رژیم جنایتکار صهیونیستی هم توهین به مسلمانان است و هم خیانت به مردم مظلوم فلسطین و کشورهای عربی.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته