دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1399 - 16:11
قاسمی عنوان کرد؛

ثبت و فعالیت 400 تعاونی در شهرستان لارستان

معاون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان با توجه به فعالیت‌های تعاونی‌های این شهرستان عنوان کرد که 100 تعاونی فعال و 300 تعاونی ثبت شده در لارستان وجود دارد.
کد خبر : 513779
0d9732cf-db54-47f9-bab3-ee5a288b28f4.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لارستان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان به مناسبت هفته تعاون میزبان رئیس و کارکنان اداره کار و رفاه اجتماعی لارستان به همراه تعاون‌یاران و مدیران برخی از شرکت‌های تعاونی این شهرستان بود.


معاون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان لارستان در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌های تعاونی‌های شهرستان لارستان گفت: در این شهرستان 100 تعاونی فعال و 300 تعاونی ثبت شده وجود دارد.


عبدالمهدی قاسمی ادامه داد: فعالیت‌های چشم‌گیر و موفق شرکت‌های تعاونی در منطقه و استان  کاملاً مشهود و کسب مقام های برتر در زمینه‌های مختلف تعاونی شاهدی بر این امر است.


انسان‌ها 3 دسته هستند


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان نیز در جمع کارکنان اداره تعاون، رفاه و تامین اجتماعی لارستان، انسان‌ها را به سه دسته تقسیم و اظهار کرد: دسته نخست، کسانی هستند که بر امر نیک تعاون و همکاری داشته و باعث پیشرفت جامعه خود می‌شوند؛ این افراد کسانی هستند که قرآن کریم از آنان به نیکی یاد کرده و آنها را یاوران تقوی و خوبی نامیده است.


مهدی زارع بیان کرد: مصداق بارز یاوران نیکی و تقوی،  شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و به‌خصوص شهدای گمنامی هستند که در کمال گمنامی با تعاون و همدلی مانع از تهدیدات جدی دشمنان شده و امنیت کشور را برای آینده تضمین کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان افرادی را که بر بدی‌ها و پلشتی‌ها اجماع کرده و نیروی خود را صرف تعاون بر گناه کرده‌اند را دسته دوم نامید و گفت: قرآن کریم اینگونه افراد را یاوران دشمنی با حق  و گناه نام‌گذاری کرده است.


زارع در معرفی دسته سوم اظهار کرد: دسته سوم انسان‌های بی‌تفاوتی هستند که ناشی از بی‌بصیرتی و یا دنیا‌طلبی بوده و خطر آنان از خطرات دسته دوم کمتر نیست.


وی با تشکر از فعالیت تعاونی‌های شهرستان لارستان خطاب به مدیران بیان کرد: فعالیت‌های ارزشمند شما در شرایط سخت اقتصادی نشانه بارز تعاون بر‌ خوبی و نیکی  بوده و امید‌‌وارم این امر نیکو با مساعدت جهادگران اقتصادی  ادامه داشته باشد.


 این مقام مسئول افزود: این واحد دانشگاهی آماده هرگونه همکاری به‌منظور مشاوره‌های علمی و تخصصی و حقوقی درباره مسائل مربوطه به تعاونی‌ها بوده و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته